TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kathleen
|
7-10-2008 19:19:03
Goh Anja wat spijtig zeg. Ik wens je veel sterkte en hoop toch dat het uitgesteld is.
Groetjes Kathleen
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:36:06
hallo! ik begin stilletjesaan deze site te lezen omdat ik nog aan alles moet beginnen (pas op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd). ik ben op zoek naar betaalbare jurk. kan je eens foto van de jurk doormailen (mag van een site zijn). als ik hem mooi vind, kunnen dan nog afspreken. herlinde_v@hotmail.com
vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:36:27
hallo! ik begin stilletjesaan deze site te lezen omdat ik nog aan alles moet beginnen (pas op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd). ik ben op zoek naar betaalbare jurk. kan je eens foto van de jurk doormailen (mag van een site zijn). als ik hem mooi vind, kunnen dan nog afspreken. herlinde_v@hotmail.com
vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:36:48
vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:37:09
vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:37:29
vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:37:50
hallo! ik begin stilletjesaan deze site te lezen omdat ik nog aan alles moet beginnen (pas op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd). ik ben op zoek naar betaalbare jurk. kan je eens foto van de jurk doormailen (mag van een site zijn). als ik hem mooi vind, kunnen dan nog afspreken. herlinde_v@hotmail.com vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:38:11
hallo! ik begin stilletjesaan deze site te lezen omdat ik nog aan alles moet beginnen (pas op 22/09/08 ten huwelijk gevraagd). ik ben op zoek naar betaalbare jurk. kan je eens foto van de jurk doormailen (mag van een site zijn). als ik hem mooi vind, kunnen dan nog afspreken. herlinde_v@hotmail.com vriendelijke groeten,
|
|
herlinde
1-3-2009
|
8-10-2008 15:38:32
|
|
Anja
|
8-10-2008 19:54:11
Vind het nog altijd héél jammer dat ik het kleed moet doorverkopen om toch nog iets van de gemaakte kosten terug te hebben. Maar heb er lang naar gezocht en is echt zalig gemakkelijk trouwkleding. Een kleine foto van het kleedje kan je zien op een site van het merk (is een topje en een rok - topje kan je zeker apart dragen achteraf nog bij feest) http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/w...
|
|
Bart
13-6-2009
|
22-10-2008 4:26:12
Hallo, Ik krijg de link niet geopend, kan je een andere foto doormailen? Wat is je lengte? Vanwaar ben je?
Groetjes,
laila_verryt@hotmail.com
Nog veel sterkte toegewenst!
|
|
Anja
|
23-10-2008 10:59:31
het kleed moet nog binnen komen in de winkel dus is nog niet op maat gemaakt en kan nog volledig aangepast worden aan de lengte van de persoon. Is maatje 38 maar kan uiteraard nog wat bijgepast worden door de naaister van de winkel. Het kleed is in Brugge gekocht. link naar een foto : http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/w... dresses/Bellice/BB7750/ indien dit niet lukt google eens naar Bellice BB7750 en denk dat je automatisch op een link komt.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|