Terug naar overzicht
Ik ga 25 en 31 oktober in 2 winkels gaan passen. Best is idd om een afspraak te maken. Indien je de zaterdag wil gaan, moet je zeker op tijd bellen. Ik heb voor de 25e oktober al in september gebeld en dat was de eerste zaterdag die nog vrij was. Als je je eens in de week kan vrij maken kan je mss nog diezelfde week gaan of ten laatste de week erna. Voor het passen ga ik eens trapless BH aandoen. Mij haar laat ik los, maar ik neem een speld of zo mee om het snel eens te kunnen opsteken en ik doe schoenen aan met een klein hakje (lees van dezelfde hoogte als ik in gedachten heb voor den trouw). Voor de rest neem ik een paar opinies mee (lees mijn ma en zus).Leuke voorzichten é!
Dag Evi!bedankt voor je tips. ik had ook al schoenen met klein hakje in gedachten, je kan maar moeilijk met je kousen aan staan hé!ik belde ondertussen naar lasposa Roeselare en ik mag toch al volgende week zaterdagvoormiddag langsgaan. de termijn is dus ideaal!geniet van het passen en de mooie jurken. hopelijk past er een trouwjurk prima!groetjes
Schoenen is niet belangrijk, want je gaat toch niet bij elk kleed je schoenen aan en uittrekken (en je moet je schoenen uitdoen voor het passen). Ook een tip: trek huidskleurig ondegoed aan, want door simmige kleedjes kan je doorkijken.