Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurken gaan passen

9-10-2008 15:26:44
hallo!
onze zaal ligt bijna vast, dus volgende stap is voor mij een kleedje gaan kiezen. aangezien we al in februari 2009 willen trouwen, zal ik mij een beetje moeten haasten. ik heb vernomen dat je best een afspraak maakt om te passen. geen probleem, maar is dat met een termijn van 14 dagen of kan je hetzelfde weekend nog gaan passen? en 2e vraag: wat heb je best aan als je gaat passen? (schoenen, ondergoed?!)
alvast merci voor de tips!
groetjes,

herlinde
1-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 332

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik9-10-2008 15:57:20

Ik ga 25 en 31 oktober in 2 winkels gaan passen. Best is idd om een afspraak te maken. Indien je de zaterdag wil gaan, moet je zeker op tijd bellen. Ik heb voor de 25e oktober al in september gebeld en dat was de eerste zaterdag die nog vrij was. Als je je eens in de week kan vrij maken kan je mss nog diezelfde week gaan of ten laatste de week erna.
Voor het passen ga ik eens trapless BH aandoen. Mij haar laat ik los, maar ik neem een speld of zo mee om het snel eens te kunnen opsteken en ik doe schoenen aan met een klein hakje (lees van dezelfde hoogte als ik in gedachten heb voor den trouw). Voor de rest neem ik een paar opinies mee (lees mijn ma en zus).
Leuke voorzichten é!

herlinde
1-3-2009
 Meld misbruik9-10-2008 22:21:57

Dag Evi!
bedankt voor je tips. ik had ook al schoenen met klein hakje in gedachten, je kan maar moeilijk met je kousen aan staan hé!
ik belde ondertussen naar lasposa Roeselare en ik mag toch al volgende week zaterdagvoormiddag langsgaan. de termijn is dus ideaal!
geniet van het passen en de mooie jurken. hopelijk past er een trouwjurk prima!
groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik10-10-2008 9:36:03

Schoenen is niet belangrijk, want je gaat toch niet bij elk kleed je schoenen aan en uittrekken (en je moet je schoenen uitdoen voor het passen). Ook een tip: trek huidskleurig ondegoed aan, want door simmige kleedjes kan je doorkijken.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...