Terug naar overzicht
Je kan altijd eens kijken op www.appleblue.be
Bij ons heeft CanUDigIt komen filmen. Zeer vriendelijke mensen en mooi werk!Ze zijn afkomstig van Merksem,hun website is:www.canudigit.be Groetjes,Annelies
hoi Ellen,Ik film voor hobby.Mail me gerust voor meer info...Grkurtvermylen@hotmail.com
http://www.studiozwaan.be cheers, dj LeBart
Dag Ellen,Ik doe dit ook als hobby.Tis alleen te zien waar in Antwerpen.Als je nog niemand gevonden hebt:hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidi13/09/2008
gratis video-reportage?meer info@discovideo.begrtz rik
Dag Ellen, indien je een professionele cameraman zoekt, kan je mailen naar jo@connectingclothes.com
Dag Ellen ik ben een pro. videograaf en wil jullie huwelijksdag graag vastleggen voor het leven. Meer info op www.huwelijkreportage.be Met vriendelijke groeten,Marc De Winter
Hoi Ellen,Neem eens contact op met Elite Wedding Projects (0475/23.92.10). Ze waren op ons feest in 2000 en hebben een fanatstische reportage gemaakt die blijft boeien. Ze bestaan nog steeds (onlangs nog ontmoet op trouwfeest van vrienden).Ze nemen "de speech" vooraf op en projecteren die in de zaal en zorgen ook voor beelden van de trouwdag zelf tijdens de openingsdans en dit aan een prijs die in dezelfde orde van grote zit als fotografen.