TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sofie
14-8-2009
|
11-10-2008 20:01:23
hallo,
ik heb ook vandaag mijn trouwjurk gevonden. maar wel bij de collectie van Marylise. Mijn mama was mee en zij vond het direct een wauw gevoel en bij mij zat hij goed. ik had nog enkele andere jurken geprobeerd, maar het bleef toch bij deze jurk.
groetjes
|
|
Amber
9-8-2008
|
11-10-2008 20:06:10
Hey Ellen,
Wat leuk voor je! Zoals je zegt, het is een zalig gevoel wanneer je je droomkleed aanhebt! Zelf had ik dat ook, en op onze grote dag wist ik heel zeker dat ik de juiste keuze had gemaakt. Die bewonderende blikken, iedereen die Waauw roept... ik krijg heimwee naar dat zalige gevoel als ik dit lees. Geniet er ten volle van!
xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl al 63 dagen getrouwd
|
|
Valerie
2-5-2009
|
11-10-2008 21:04:27
Hallo,
Ik heb ze gisteren gevonden! Het was wauw! Eentje van Kaat Tilley, echt super, ik zie er al naar uit.
|
|
Vera
22-8-2009
|
13-10-2008 15:23:48
Hoe zálig! Toch wel jammer dat je zo'n kleed maar 1 dag mag dragen! Ben nog maar één keertje gaan passen en wilde achteraf niet meer terug in mijn "gewone" kleren... Er hangt toch zo een magische sfeer rond, nee? Als kind vond ik dat bruidjes altijd zo'n aura rond zich hadden en net prinsesjes waren...En binnenkort is het mijn beurt ;-)
|
|
Nathalie
19-9-2009
|
13-10-2008 20:40:41
hoi, ik heb eens gekeken op de website van martha blanc en inderdaad het zijn prachtige jurken! Mijn vraagje is, waar je je kleed gevonden hebt en wat de richtprijzen hiervan zijn? Geniet van je jurk ...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|