Terug naar overzicht
Hey Annelies,Ben niet echt een twijfelaar, ik ga volgende zaterdag mijn kleed gaan kiezen en ga ook maar naar één winkel, omdat ik maar één merk wil.. Als je het kleed schoon vindt en je staat ermee én je voelt je er goed in, dan heb je een goede keuze gemaakt vind ik.Teveel keuze is ook niet goed, dan twijfel je zeker.Vele groetenAnsje nog 222 dagen
hey,Ik heb ook mijn keuze gemaakt in de eerste winkel.Twijfelen zal je altijd wel een beetje doen zeker.Alhoewel dat ik wel vrij zeker ben van de keuze van mijn jurk. Ze moet natuurlijk nog mooi aangepast worden en heb ze ook in een andere kleur gekozen (wit ipv ivoor). Dus dat is wel even spannend om te zien of dat wel goed komt...Maar je zal zeker schitteren op je dag!Eender welke jurk je gekozen hebt!gr
Hey,Ik heb ook eergisteren mijn droomjurk gezien, maar ga toch volgende week nog eens naar een andere winkel kijken. En ook bij mij is't voor over 7 maanden.Maar normaalgezien wordt het mijn 1e gedacht hoor!
Hoi bruidjes,Ik ben ook zaterdag een eerste keer gaan passen. Ik had een paar merken in gedachte en heb een kleedje van 1 van die merken, waar ik een prinsesje in lijk, volgens mijn zus toch.Maar ik ga nu zaterdag ook nog eens in een andere winkel kijken, ook uit voorzorg dat ik ga twijfelen, wat ik waarschijnlijk toch nog ga doen, hoor.Ingenog 222 dagen