Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Just married

13-10-2008 11:53:55
Hallo bruidjes,
In december gaan we op huwelijksreis naar Mexico. Omdat iedereen het mag weten, wou ik graag iets dragen met "just married". Ik heb online al een bikini zien staan, maar ik ben niet echt aan online kopen. Zeker niet als het toch bijna 70 € is.
Zijn er winkels in Oost- of West-Vlaanderen waar ze dit ook verkopen?
Ik had ook al gehoord dat je enkel de woordjes kan kopen en dan opstrijken, maar dat heb ik ook nog nergens gezien. Weet iemand waar?
Inge
27/09/08

Inge
27-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 810

Ilka
7-6-2008
 Meld misbruik13-10-2008 12:31:40

Misschien in de Veritas?

Maar ik weet nu wel niet of je op bikinistof kan strijken?

Groetjes
Ilka

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik13-10-2008 12:48:32

Hier vind je goedkopere:

http://www.cheekycheeksonline.com/?gclid=CJT-5KqDpJYCFQ...

Groetjes,
sheron

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik13-10-2008 13:55:21

hallo Inge, waar heb je die bikini eigenlijk online zien staan? ik ben wel geïnteresseerd.

Groetjes,
Nathalie

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik13-10-2008 14:10:48

Ik had het gezien bij :
http://www.advantagebridal.com/jumasw.html
Heeft iemand ervaring met deze firma?

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik13-10-2008 16:12:38

Je kan zo'n strijkpapier kopen bij Hema en in de Fnac. Je moet dan iets op dat papier in spiegelschrift afdrukken met de printer, en dan op de bikini strijken.

Tips:
- zeker eerst een paar keer proberen op een ander stuk stof. Als je het strijkijzer niet lang genoeg houdt, plakt het niet goed; hou je het te lang, dan slaat het bruin uit. Kwestie van effe oefenen dus voordat je het op de bikini probeert!

- zo'n strijksel kan wel zijn kleur verliezen als je het vaak in de machine wast achteraf...

- het papier van Hema is doorzichtig, dus kan je een grote rand rond de letters laten om te strijken, maar op donkere stoffen kan je wel bijna niets zien van de letter of tekening. Het papier bij fnac is wit, dus als je daar een kleur op print, kan dat wel op donkere stoffen. Maar dan is de achtergrond (vb. de gaatjes tussen de letters) wel wit...

Groetjes
Nele

Nele
10-10-2009
 Meld misbruik13-10-2008 16:14:02

Oh ja, en je kan best wel op bikinistof strijken hoor! Mijn zus heeft daar in het verleden toch goeie resultaten mee gehad...

Groetjes
Nele

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik13-10-2008 20:14:59

Hoi Inge,

ik ben hier ook al een tijdje naar op zoek, wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico en dan wil ik ook op het strand schitteren in een just married - bikini :). Op www.weddinggiftshop.nl onder accesoires bruid staat zo'n bikini in het zwart, wit en roze. De prijzen vallen best mee: 45 euro. Ik denk dat ik em daar ga bestellen, ben alleen nog aant twijfelen over de maat... .

Groetjes!

Liese
09/05/2009
jurgenenliese.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...