Terug naar overzicht
Anja, da's echt jammer om te horen... heb je een kopie van je contract? Staat dat erop? Vind het echt spijtig dat de feestzaal geen begrip toont. Ik was zelf en winterbruidje en ben het wel volledig met je eens dat je 100% moet kunnen gaan voor de voorbereidingen van je feest... Wij hebben ons feest gegeven 2 km verder in Salons Caipirinha en hadden niets dan lof, ben zeker dat die uitbaters wel begrip zouden hebben voor menselijk leed en er niet van zouden profiteren.Hopelijk ebben de spanningen vlug weg. Veel succes!
hallo , ik wil eventjes reageren op dit bericht, wij trouwen op 18 sept 09 en geven ons feest in salons roskam , nadat wij daar ooit zelf een feest hadden bijgewoond was voor ons de keuze vlug gemaakt , voordien waren wij ook langsgeweest in de caipirinha in merelbeke en hebben daar zelfs gegeten ook maar onze keuze ging toch uit naar de roskam, nu wat betrefd het al dan niet terugkrijgen van het voorschot , bij ons werdt ons dit vanaf het begin medegedeeld dat onder geen enkel geval het voorschot wordt terugbetaald enkel bij overlijden van èèn vd trouwers en dit staat ook duidelijk vermeld op ons contract.
ja, dit werd ons ook duidelijk gezegd. Kon ik veel weten dat na een maand pas de zaal gereserveerd te hebben ons huwelijk afgelast werd. Pas 3-4 maand later zou het feest plaats vinden. Ik begrijp ook niet goed dat ze diezelfde avond een ander feest geven en wij ons voorschot niet terug kregen. En mijn vriend had zelfs eerst voorgesteld om de datum te kunnen opschuiven naar een latere datum maar dat kon toen ook niet ?! Kan er dan geen enkel begrip getoond worden en wordt alles zo commercieel gezien ?