Terug naar overzicht
Hey,jullie zagen er prachtig uit. Ik zit hier al helemaal te zwijmelen ;-)Geniet van jullie wittebroodsweken!Groetjes,Inge (1/8/2009)
Hoi,Als ik dit zie sta ik nog meer te popelen tegen dat het onze beurt is. Al moet ik wel nog wat geduld uitoefenen :DDikke proficiat en veel geluk samen!Groetjes,Sabine07/08/09
super!!!Ik kan al bijna niet meer wachten tot vrijdag.Hopelijk loopt het voor ons ook op wieltjes.
hallooecht heel mooi. jullie zagen er allebei prachtig uit. Tis een kippevel moment. :Dveel succes nog.groetjes kim15 mei 2009
Hoi Vickyproficiat met jullie huwelijk! Jullie straalden! Is jouw jurk van Marylise? Alina misschien? Mijn jurk is dezelfde. Ging dat zo een beetje met die sleep?Groetjes,Isabel.22/11/08
Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhh zo mooi. Ik ben echt wel nieuwsgierig naar onze video nu. Helaas moeten we nog een paar weken geduld hebben. Zucht. Jullie hebben genoten, dat zie je zo, maar blijf ook genieten...Inge27/09/08
Dag IsabelIk had inderdaad een Marylise, Felicita!De sleep kon opgeknoopt worden, enkel ons pa wist hoe het moest...tot het zover was natuurlijk :-) soit hij is opgeknoopt ook al was het niet zoals het moest denk ik maar het was mooi.Ik wou per sé de lange sleep behouden maar tegen het einde heb ik er wel wat op gevloekt. Je blijft er vaak ergens mee achter hangen, mensen stappen erop en smorgends hing er al fruitsap op :-)Maar dat woog niet op tegen het prinsessengevoel dat het me gaf, vooral in de kerk! dus als je er ene wil, zou ik het nemen !groetjes
Hoi Vicky,Ik wou eens vragen welk nummer er wordt afgespeeld bij jullie filmpje. Ik vind het een prachtig lied.Kan je me dit laten weten?Of op het forum of via mail veronique_van_haverbeke@hotmail.comJe zag er trouwens prachtig uit.