Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotografe kostrprijs

16-10-2008 11:01:17
Hallo,

Vorige week heb ik mijn trouwjurk gekozen en in deze winkel was er ook een fotografe.
Haar naam was An Daems, ze is van Brakel. Heeft iemand ervaring met haar, heeft er al iemand bij haar geweest voor een huwelijk?

En hoeveel hebben jullie zo betaald voor de fotograaf op jullie huwelijk. Ik heb haar prijzen gezien en deze zijn vrij duur vind ik, ze kosten meer dan mijn trouwjurk of is dit normaal?

groeten Annelies.

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 377

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik16-10-2008 11:22:06

wij betalen 1600euro voor onze fotograaf. Das zeker niet goedkoop, maar wij redeneren zo: je geeft massa's geld uit voor die ene dag, maar de meeste zaken kosten je veel geld en zijn weg als de dag gepasseerd is. Je album/foto's zijn één van de weinige dingen waarvoor je mss veel geld geeft, maar waar je na je huwelijksdag nog iets van over hebt. Wij besparen liever op andere dingen dan ons album.

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik16-10-2008 11:41:52

Hallo,
De prijs die Evi vermeld ben ik ook regelmatig tegengekomen in onze zoektocht naar een fotograaf.Er zijn er veel die 1500 - 1600 euro vragen. Ik spreek dan wel over professionals, geen hobby-fotografen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een professionele fotograaf maar die nog jong is, zijn zaak ana het opbouwen is en dus iets goedkoper is. We betalen hem 1100 euro en hij komt van 's ochtends tot na de openingsdans zonder extra supplement.
Ik geef evi wel gelijk dat foto's het enige tastbare is na de trouwdag en ik zou ook liever op andere dingen besparen dan de fotograaf.

Groetjes,
Nathalie
27/06/2009

Sanne
22-8-2009
 Meld misbruik16-10-2008 11:50:25

wij betalen de fotograaf 1100€ vanaf het begin tot einde. met proefdruk en fotoalbum bij. klaargemaakt.

Kristel

Meld misbruik16-10-2008 14:06:46

Hoi Annelies,

Hangt er een beetje vanaf wat je wilt. Wil je dat de fotograaf de album in elkaar steekt, moet het een professional zijn? Tja dan betaal je veel, zoals hier al vermeld.
Ben je tevreden met "minder" dan kost het een heel stuk minder.
Zo hadden wij een fotograaf die dat in bijberoep deed, trok digigtaal en we kregen een week na de trouw alle foto's op DVD. Ik heb dan zelf een digitaal album gemaakt.
De fotograaf heeft ons 450euro gekost van 9u 's morgens tot 18u. Het album 60 euro denk ik.
Het is daarom niet minder vind ik. Ik vond het hele mooie foto's.
Die professionele albums zijn heel mooi natuurlijk maar ik ben heel blij met MIJN album.
Dus 't kan goedkoper.

Groetjes
Kristel

Deborah
4-4-2009
 Meld misbruik16-10-2008 14:33:32

Hallo,

voor onze (professionele) fotografe betalen wij om en bij 700 eur. Ze komt ook van 's morgens tot s'avonds. Zij trekt zowel foto's analoog of digitaal. dus zelfs profesionele fotografen vind je goedkoper.

Debbie

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik16-10-2008 15:53:24

Wij hebben voor ons huwelijk ook 1 profesionele fotograaf die in bijberoep werkt, wij betalen 550€ voor foto's van 's ochtends tot middernacht, en krijgen alle foto's op DVD waar we zelf een fotoboek van gaan maken (normaal zal dit +/- 100€ kosten).

Maar bij mijn zus haar huwelijk kwamen 2 fotografen (afwisselend). De fotograaf was er van 's ochtends tot en met de reportage. Dus niets van de receptie-avondfeest etc. Het fotoboek met analoge foto's lieten ze er ook maken. Ze betaalden wel meer dan 2000€, en dat vonden wij veel te veel. Ok, de foto's zijn magnifiek en het boek is prachtig met echt enorm veel foto's. Maar de foto's die wij van onze fotograaf hebben gezien zijn minstens even goed en we hebben al vaker een fotoboek gemaakt dus gaan we hier wel wat centjes besparen.

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik18-10-2008 11:02:39

Wij zullen tussen de 1200 en 1600 euro voor onze fotograaf betalen. Het hangt nog een beetje af van het aantal foto's dat we willen. Dat is zo'n beetje de middenmaat qua prrijs, maar goedkoper dan mn trouwjurk ;-))

Het is een professionele fotograaf, wij willen liever iets meer geld uitgeven en er zeker van zijn dat het goed is. Wij nemen ook geen videograaf. De foto's zijn dus de enige echt tastbare herinnering van onze dag. Naast onze ring uiteraard ;-)

Groetjes
Karolien.

Ronald

Meld misbruik31-10-2008 22:25:01

kijk eens op www.huh-uh.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...