Nu Online
Momenteel zijn er 277 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrouw vraagt man

16-10-2008 12:41:31
Hallo iedereen , zaterdag heb ik met mijn vriend een overnachting geplant in een heel mooie suite aan zee waar we elkaar hebben leren kennen en ons aller eerste weekendje samen hebben doorgebracht. We zijn nu bijna 4 jaar samen en ik zou graag men vriend zaterdag dus ten huwelijk vragen? Wat vinden jullie van dat idee om als vrouw je man te vragen en niet andersom?

Groetjes Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 391

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik16-10-2008 12:49:07

Hey Dorien

Het is zeker geen dom idee hoor. Ik heb het drie weken geleden ook zelf aan hem moeten vragen. Ik had een saunasessie geboekt en heb het hem daar gevraagd. Het was heel romantisch en hij heeft ja gezegd. Omdat hij niet wou dat anderen zouden weten dat ik hem gevraagd heb, brengen we wel het verhaal dat hij mij ten huwelijk heeft gevraagd. De dag nadat ik het gevraagd had, zijn we zelfs naar de juwelier gereden voor een verlovingsring voor mij. Ondertussen liggen de zaal en het gemeentehuis al vast. Hij wilde wel trouwen, maar hij had gewoon dat kleine duwtje nodig.
veel succes!!
Vanessa
24/10/09

s
1-6-2007
 Meld misbruik16-10-2008 12:57:33

Ik vind dat daar helemaal niets mis mee is. Als je weet dat je vriend er klaar voor is om te trouwen zou ik het zeker doen!!! Ookal is dat 'zogezegd' de taak van de man. Dat vind ik compleet achterhaald!!
Ik wens jullie een heel romantisch en gezellig weekendje en een JA!

Succes!

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik16-10-2008 13:16:15

Heb hem een mooi horloge gekocht en een hele mooie tekst voorbereid. ( Ringen hadden we deze vakantie gekocht in Turkije dus vond het gek om terug een ring te kopen) Hoop dan ook op een volmondige JA :)!

Dorien

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik16-10-2008 13:20:11

Ik vindt da heel mooi,waarom moet het altijd de man zijn die vraagt!
Heel veel succes en laat ons weten wa het antwoord was hé.

Dorien
9-7-2010
 Meld misbruik16-10-2008 13:22:08

Zal ik zeker doen!

katelijne

Meld misbruik16-10-2008 14:26:27

tof :-)
En het zal zeker even romantisch zijn als dat hij het zou vragen, want het blijft over dezelfde beslissing gaan hé...

veel succes en geniet ervan

Marianne
19-9-2009
 Meld misbruik16-10-2008 15:45:42

Ikzelf vind het ook geen probleem.

Maar ik weet dat mijn verloofde het zeker niet zou appreciëren als ik hem ten huwelijk zou gevragd hebben. Ik wil je nu niet zenuwachtig maken. Op dat vlak is mijn verloofde ook wel traditioneel, hij heeft zelfs vooraf mijn hand gaan vragen aan mijn papa.

Het hangt compleet van jou vriend af, maar na 4 jaar zal je wel weten of hij daarvor open staat hé. Allé, bij ons heeft hij ruimschoots op tijd laten weten dat hij dit niet apprecieert.
Als je nog niet zeker bent kan je mss eens bij zijn beste vrienden polsen. Als hij het écht niet wil, zal iemand dat wel weten. Anders denk ik niet dat hij er problemen mee heeft.

sofie
22-5-2009
 Meld misbruik16-10-2008 18:22:21

Tuurlijk is dat geen probleem!
Ik was van plan om mijn vriend ten huwelijk te vragen, maar net enkele dagen ervoor vroeg hij mij ten huwelijk! Anders was het ook eens andersom geweest. Maar k vond het wel super natuurlijk, want zo was ik er helemaal van overtuig dat hij zeker ook wou trouwen.

Inge
24-4-2009
 Meld misbruik16-10-2008 20:22:22

Hey,

Ik heb mijn vriend op z'n verjaardag ten huwelijk gevraagd. Dit wel na drie jaar lang wachten op een beloofd aanzoek, dat er maar nooit kwam. Elk romantisch moment hield ik mijn adem in, maar telkens te vergeefs. Ikzelf hou wel een beetje van de oude traditie en vond het eigenlijk erg dat ìk over de brug moest komen. Heb dan ook niet veel speciaals gedaan, zonder verlovingsring en ook niet op m'n knieën. Maar zeker hoe dan ook een moment om nooit te vergeten! Ga ervoor!
Groetjes... Inge 25/04/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...