Terug naar overzicht
Hoi meid!Dat is geen gemakkelijke beslissing ...Heb je al een voorschot betaald? Want dat ben je dan wel kwijt vrees ik.Als ik in jouw schoenen stond, zou ik eerst naar die andere winkels gaan en passen waardoor ik begon te twijfelen. Misschien voelt het heel anders aan als je die jurken eenmaal gepast hebt en blijf je toch nog bij je eerste keuze ... Je hebt m niet zomaar gekozen! De eerste keuze is vaak je beste keuze ...Veel succes ermee!!!Groetjes,Elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Hallo AnneliesIk ken jou probleem.Bij mij was het net hetzelfde.Ik keek er zo naar uit om een trouwkleed te gaan kopen en heb dat ook een beetje overhaast gedaan. Ik ben ook maar in 1 winkel geweest en heb daar een stuk of 8 kleedjes gepast. Uiteindelijk heb ik dan een beslissing genomen en dadelijk eentje gekocht.Mijn tweede pasbeurt was ik echt teleurgesteld. Ik vond mijn kleed niet meer mooi en heb er echt voor geweend!Ondertussen kijk je in trouwboekjes en op de sites en zie je uiteraard weer andere kleedjes!!! En dan heb je spijt...Uiteindelijk op mijn trouwdag zelf was het wel 'af' hoor! Iedereen was heel positief en als ik nu de foto's bekijk was het eigenlijk wel een mooi kleed.Je bent onzeker omdat je in 1 winkel geweest ben en ondertussen nog vele mooie kleedjes ziet. Maar daarom staan die andere trouwjurken jou niet hoor. In de boekjes en op het internet wordt het meestal heel anders gepresenteerd.Als je echt wil, kan je eens informeren in de winkel waar jij geweest bent.Maar daar zou ik dan wel zo snel mogelijk werk van maken. En je zal dan zeker in die winkel een ander kleed moeten kopen...Want ik veronderstel dat je een voorschot heb betaald.Ik hoop dat je eruit geraakt en wens je heel veel succes met alles!Groetjes Annelies
Ok, hier moet ik wel op reageren, omdat ik in net hetzelfde geval was. Ik had in 2 winkels een afspraak gemaakt om trouwkleedjes te passen. In de eerste winkel zag ik wel iets naar mijn zin, maar niet van "wauw", toch bestelde ik het. Ik belde mijn afspraak in die andere winkel af. Maar dag na dag kreeg ik meer twijfels over mijn kleedje.. die werden pas minder bij mijn laatste pasbeurt!! De dag van mijn trouw was ik nog altijd niet zeker.. tot ik het aanhad en voelde dat het oké was. Vanaf de dag na mijn trouw was ik zo gehecht aan mijn kleed, ik had dat echt niet verwacht!! Nu weet ik zeker dat ik de juiste keuze maakte. het is echt niet zo abnormaal dat je twijfelt. Ik vond mijn kleed zelfs niet mooi op de foto's. Je ziet altijd maar andere dingen en denkt dan: oei, dat had misschien nog mooier geweest. Als je echt twijfelt, bel dan om je kleedje nog eens te gaan passen, misschien ben je dan wat zekerder (of neem een goede vriendin mee om je raad te geven)