Terug naar overzicht
Ik weet niet hoe groot die zaal moet zijn, maar wij hebben gekozen voor feestzaal Dennenhof in Tielt-Winge. Die zijn niet de grote chicque, maar qua prijs/kwaliteit wel super! Daar is een grote tuin aan, dus ik veronderstel wel dat je daar buiten kan. Die eigenaar is ook supersympathiek, het proberen waard.
HeyEn hele mooie feestzaal is de Postiljon in Aarschot.www.kasteelvannieuwland.be Ik ben er een kijkje gaan nemen en het is echt heel mooi. Het ligt wat afgelegen. Je kan er mooie recepties doen buiten, er is ook een vijvertje. En ook een hotel, handig voor je gasten. Wij hebben die niet genomen omdat ten eerste mijn zus er ooit haar feest wil doen en ten tweede omdat de eet-formules me iets te chique waren. Maar voor de rest was alles wel goed in orde op eerste zicht. Groetjes, Laura
Gasthof Ter Venne in Langdorp!Groetjes, Kirstenwww.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Misschien al uit de richting, maar Berkenhof in Bierbeek.Ter Venne in Langdorp ben ik eens naar een receptie geweest. Ik vond het minder dat er ook nog een ander feest was. Ik heb persoonlijk de zaal liever voor mij alleen, dat is in Berkenhof altijd het geval.
Gasthof Ter Venne!Er was bij ons ook een feest aan de gang in de andere zalen,en wij hebben daar niemand van gezien! Alles was verzorgd en heel lekker. Een aanrader! Wendy, al 80 dagen gehuwd...