TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
AS
13-9-2008
|
22-10-2008 9:23:15
Wij zijn in augustus naar een trouwfeest geweest in ten Boogaerde en het was er dik in orde! Lekker eten, vriendelijke bediening en een super dessertbuffet. Zeker een aanrader!
|
|
Rebekka
26-11-2008
|
22-10-2008 20:39:07
Hallo Wij zijn daar getrouwd eind september en ik moet zeggen, het was echt fantastisch! Echt lekker!! eten, leuke sfeer, prachtige zaal, supergoeie huisdj, supertoffe mensen, leuke bruidssuite die je mag gebruiken, correcte en zeer toffe bazen en niet al te duur. Wij waren met ongeveer 100 mensen. Rebekka
|
|
jessy
12-6-2009
|
23-10-2008 9:37:00
Hey, ik vroeg me af, omdat jullie met 100 mensen waren, als jullie in de kleine of grote zaal zaten? Omdat ze vertelde dat ik 350euro zou moeten opleggen om te grote zaal te bemachtigen omdat we maar met 70 mensen zijn. Groetjes
|
|
Kim
2-5-2008
|
23-10-2008 17:13:10
super super locatie!! wel goede afspraken maken want soms lopen ze er de kantjes af (cfr. bij moeten betalen omdat je met te weinig bent) en dat voelt niet altijd fijn maar: goeie afspraken, goeie vrienden. iedereen vond die zaal één van de mooiste waar ze ooit hebben gefeest op een trouw!
|
|
Valerie
18-9-2009
|
23-10-2008 17:14:41
Hoi,
volgend jaar trouwen wij op 18/9/2009. Hiervoor hebben wij reeds onze zaal: zaal Ten Boogaerde. Eerst zat ik ook wat met twijfels want tis een zeer moeilijke keuze ook he!! Maar ondertussen kan ik enkel maar zeggen we een zeer goede keuze gemaakt hebben! Ze zijn er zeer vriendelijk, familiaal, flexibel,... en het is er zeer lekker en tot in de puntjes in orde(we zijn er zelf reeds naar een trouwfeest geweest tijdje geleden!) Op huwelijksbeurs in Brugge stonden ze er ook, en ze onthaalden ons er zeer goed, enkele glaasjes schuimwijn gekregen en zeer hartelijke ontvangst! Volgens mij een aanrader!!! In het weekend van 31/10-1/11-2/11 is er huwelijksbeurs...
Veel succes in jullie zoektocht! grtz Valerie
|
|
inge
|
26-10-2008 2:36:04
hallo,
al het positieve wat hieronder staat is waar... wij trouwen daar op 23/05/2009. Vorig weekend zaten wij in een trouwfeest daar en niets dan lof over de bediening en het eten...
veel succes!!
Inge
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|