Terug naar overzicht
Hallo Eveline!Traiteur Wesley Bleyaert kan ik je wel aanbevelen, die is van St Michiels bij Brugge.Wij hadden hem voor het Lentefeest van onze zoon en hij levert echt een goede service.Prijs- kwaliteit is zeker in orde en ruime keuze! Je mag ook zelf voorstellen doen ed, ze zijn behoorlijk flexibel.En ook qua personeel, zeer verzorgd en vriendelijk, want dat is toch ook niet onbelangrijk.Enfin, eventjes googlen, want ik ben het adres van de website kwijt.Veel plezier bij de voorbereiding nog!Grts,Natalie
Kijk zeker ook eens op de site van-Baobab in Waregem-Outdoorcooking in Waregem-Cuisine Mobile uit Wortegem.Ik beveel ze alle3 aan omdat ik ze al alle3 gepoefd heb en ze echt de moeite zijn.De prijzen staan van de laatste al op de site..Hopelijk ben je er iets mee.LiefsSofie12/09/2009
Hoi, Wij huren ook een zaal en laten ook een traiteur komen.Bij ons zal het luxe koud buffet zijn van Traiteur Verstraete te Zwevezele (051-61.34.86), prachtig verzorgd en betaalbaar.We hebben dit al eens geprobeerd kortgeleden en alles was picobello in orde.Wij proberen ook alles zo budgetvriendelijk, maar toch feestelijk te doen en dit was voor ons de ideale keuze.Alles hangt natuurlijk af van welke maaltijd je wil aanbieden.BarbaraGroetjes
Hey,Wij werkten samen met traiteur basilico (www.basilico.be ) uit Roeselare. We zijn hier super tevreden van. Lekker eten en een vlotte bediening!Groetjes
beste,Via onze zaal (Fabriekspand) zijn we terecht gekomen bij traiteur Sercu in Roeselare. We hadden al verschillende traiteurs langs geweest en schrokken echt van zijn prijzen (in positieve zin). Na een gesprek waren we helemaal overtuigd. Hij is totaal niet commercieel, maar leeft voor zijn vak en vertelt met veel plezier over eten. Hij staat voor elk idee open, denkt echt met je mee en is niet bang om af te wijken van zijn standaardmenu's. Wij zijn overtuigd. Groetjes Marieke
Hoi,wij kozen voor Taverlani (Hertsberge). Het was voor ons ook een wekenlang dilemma, maar kozen uiteindelijk voor diegen waar we zelf al persoonlijk ervaring mee hadden!En deze cateraar is echt de moeite prijs-kwaliteit!!We vroegen een aangepast menu (geen traditionele keuze) en ze werkten een idee uit volledig naar onze wensen. Voor meer info, mail me gerust: sabrina_geldof@hotmail.comgrtjs,Sabrina 07-08-09