Terug naar overzicht
Hallo Annelies, Wij hadden 100 boekjes gemaakt en die lagen achteraan in de kerk. En we zijn ze bijna allemaal kwijt, dus de mensen nemen ze wel degelijk mee. Ik trouwens ook als ik naar een mis ga en blijkbaar velen, want we hebben van familie veel misboekjes van anderen mogen gebruiken om het onze samen te stellen. Ik zou het dus zeker doen. En zelfs al heb je er over, dan nog niet wegsmijten, er zijn nog altijd mensen die gaan trouwen en dan eentje willen. Veel succesInge27/09/08
hey, wijzelf geven geen boekje. wij houden wel een niet christelijke alternatieve viering.vinden het jammer dat iedereen voortdurend zit te bladeren ipv op te letten en te luisteren. we willen iedereen echt bij de viering betrekken ipv met hun hoofd in de 'boeken'we geven echter wel een structuur met bv: tekst.... door persoon x gelezen. liedje x, tekst y, liedje y...op die manier kunnen de mensen volgen en hebben ze een souvenier voor later. is echter maar 1 pagina. groetjs ellen
Hey,wij hebben hier thuis ook de discussie gevoerd en beslist : wij geven op voorhand enkel een boekje aan de lezers (zijn er niet veel). En na de mis krijgen ze een boekje als bedanking. Het boekje zal de mis bedragen, maar ook veel meer zoals verhalen, foto's, wist je datjes, ... Zodanig dat er volle aandacht is tijdens de mis en het de mis wat persoonlijker maakt. En we hopen door het misboekje ruimer te maken, dat mensen het toch nog eens opendoen, foto's bekijken en lezen.Groetjes