Nu Online
Momenteel zijn er 300 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes

23-10-2008 9:01:25
Hallo,

Ik heb een vraagje in verband met de boekjes van de mis voor in de kerk. Hebben jullie boekjes gemaakt met de teksten voor iedereen die aanwezig was of alleen maar voor wie iets moest lezen. Mijn vriend zegt dat dit verloren is iedereen smijt dit toch weg maar ik denk dat dit toch een mooie herinnering is. Wat hebben jullie gedaan? Iemand een voorstel?

Dank u

Groeten, Annelies.

annelies
9-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 250

Inge
27-9-2008
 Meld misbruik23-10-2008 9:24:34

Hallo Annelies,

Wij hadden 100 boekjes gemaakt en die lagen achteraan in de kerk. En we zijn ze bijna allemaal kwijt, dus de mensen nemen ze wel degelijk mee. Ik trouwens ook als ik naar een mis ga en blijkbaar velen, want we hebben van familie veel misboekjes van anderen mogen gebruiken om het onze samen te stellen. Ik zou het dus zeker doen. En zelfs al heb je er over, dan nog niet wegsmijten, er zijn nog altijd mensen die gaan trouwen en dan eentje willen.
Veel succes
Inge
27/09/08

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik23-10-2008 10:31:56

hey,

wijzelf geven geen boekje. wij houden wel een niet christelijke alternatieve viering.
vinden het jammer dat iedereen voortdurend zit te bladeren ipv op te letten en te luisteren.

we willen iedereen echt bij de viering betrekken ipv met hun hoofd in de 'boeken'

we geven echter wel een structuur met bv: tekst.... door persoon x gelezen.
liedje x, tekst y, liedje y...

op die manier kunnen de mensen volgen en hebben ze een souvenier voor later.

is echter maar 1 pagina.

groetjs ellen

Kelly

Meld misbruik25-10-2008 11:33:51

Hey,

wij hebben hier thuis ook de discussie gevoerd en beslist : wij geven op voorhand enkel een boekje aan de lezers (zijn er niet veel). En na de mis krijgen ze een boekje als bedanking. Het boekje zal de mis bedragen, maar ook veel meer zoals verhalen, foto's, wist je datjes, ... Zodanig dat er volle aandacht is tijdens de mis en het de mis wat persoonlijker maakt. En we hopen door het misboekje ruimer te maken, dat mensen het toch nog eens opendoen, foto's bekijken en lezen.

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...