Terug naar overzicht
jeps hier nog een bruidje van 10.07.10kathy.vanhoutven@student.kdg.begroetjes
hoe doen jullie dat? ik was 8 maanden verloofd en vond dat al te lang :)
Wees gerust ik vind het ook veeeel te lang , maar we moeten realistisch blijven... er zit de komende maanden een verhuis in aantocht en dat brengt op zich al heel veel stress en co met zich mee. En wanneer dat achter de rug is kunnen we volop ons gaan consentreren op ons huwelijk!
hallokes,Ik trouw vier dagen later op 14 juli. Ja het is op een dinsdag wat veel mensen raar vinden maar die dag heeft voor ons een speciale betekenis. Het is echt nog lang wachten he, elke dag ben ik met de trouw bezig. Heb jij je kleed al? Wij verhuizen ook nog volgende maand dus wij hebben het ook heel druk momenteel. GROETJES KRISTELREGIO WESTERLO EN BINNENKORT MEERHOUT
Hey Kristel , Dat mensen dat raar vinden maakt helemaal niet uit jullie moeten gelukkig zijn hé!Ja lang wachten inderdaad das echt erg zo aftellen dag per dag hihi! Ik ben ook elke dag wel met iets bezig over die trouw ik droom er snachts wel over ;)! Ik heb men kleed nog niet maar weet wel wat ik wil , moet het alleen laten maken want k vrees dat ik het niet in de winkels ga vinden. Als je nog wil mailen en ideeen uitwisselen -> Jeffrey_Dorien@hotmail.comGroetjes D.
bij ons is het puur omwille van de megadrukke agenda, hebben allebij een drukke job en ik studeer ook nog eens, en om voldoende tijd te hebben om alles voor te bereiden hebben op deze manier de datum beslist
Hey Dorien,wij trouwen op 28.08.10.Wij hebben ook bewust voor deze periode gekozen. Enerzijds omdat wij volgend jaar van start gaan met de bouw van ons huis, en anderzijds omdat de feestzaal van onze keuze voor 2009 reeds volledig was volgeboekt! In ieder geval laat dit ons voldoende tijd om alles tot in de puntjes te organiseren.Veel succes en geniet er maar van!W.
HeyIk trouw ook pas in mei 2010 en bij ons is het ook vooral omdat we nog willen sparen en zeker willen zijn dat alles goed is.Maar het is inderdaad nog heeel lang wachten. Ik zit ook zeker elke week wel iets te zoeken en te vergelijken :)Ik kijk er alleszins al echt naar uit.Maar wie daoet dat niet, he? :DNog veel plezier met voorbereiden.Groetjes Marieke