Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb tijdens miijn zoektocht iets gelezen over www.novemberstyling.be misschien daar eens horen?Laila
hey, ik weet natuurlijk niet uit welke streek je komt.maar ik laat mijn jurk maken bij een naaister in ertvelde. Oost-vlaanderen, tegen gent. ook LR geinspireerd. als ik je verder kan helpen zoek ik haar gegevens eens op. geef maar een seintje. fluffybeest@hotmail.com
HalloAls je van Limburg bent ken ik wel iemand uit Overpelt.Laat maar weten als je haar nummer wil hebben!Groetjes, gwendolyn100@hotmail.com
Hallo,Bij Pierre-Yves in Aalst verkopen ze ook imitaties van Linea Raffaelli die ze zelf ontwerpen. Het enige verschil is dat ze daar volledig op maat werken. Ik had een voorkeur van één van de ontwerpen van Linea Raffaelli. Ze kwamen toen ook met de imitatie af maar het verschil was heel groot hoor. De look is toch heel anders hoor, qua afwerking, stofkeuze. De stof van het namaakmodel was veel stijver en je voelde ook dat deze van veel mindere kwaliteit was. Deze viel ook veel minder soepel. Dus let op met namaak als je het niet eerst gezien hebt en dit voor een teleurstelling achteraf te voorkomen... Ik heb niet gevraagd wat dat namaakmodel kostte gewoon omdat ik die jurk veel minder mooi vond.Groetjes,Janick
iemand uit het gentse, ze ontwerpt en naait trouwkledijik ken ook iemand uit het westvlaamseals je haar gegevens nodig hebt? geef maar een seintjeveel succes
Dag Hannelore, ik ben van Brugge, dus iemand van West-Vlaanderen zou handig zijn. Ken je haar? Heb je met haar gewerkt? Maakt ze mooie jurken? Superlief dat je dit laat weten, dank je!