Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen Kasteelhoeve Booischot?

25-10-2008 8:38:28
Hallo allemaal ,

Heeft er iemand van jullie ervaring met de Kasteelhoeve in Booischot?
Hoe was de service , eten , prijzen ...?

Alvast bedankt , Dorien

Dorien
9-7-2010
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 3064

natalie
14-8-2009
 Meld misbruik25-10-2008 11:05:21

Hallo,

Het is al een tijdje geleden, maar mijn communiefeest is daar doorgegaan!
Zeer lekker eten en goede bediening. Mijn ouders zijn daar twee jaar geleden naar een trouwfeest geweest. Het trouwkoppel had gekozen voor een barbecue met exotische vleessoorten en dit was ook zeer goed geweest. Wij zijn zelf voor ons feest dit jaar in juli gaan horen. De eigenaar kwam bij ons nogal nonchalant over: hij was kwartier te laat en hij had de helft van papieren niet bij. Ik vond het grote voordeel dat je alles kon vragen wat jij wou. Zij zorgden daar dan voor. Je kon echt alle formules vragen (barbecue, trouwfuif, walking dinner,...) Hij had enkele voorbeeldmenu's bij en de prijzen zijn goedkoper dan de andere zalen die we gedaan hebben. Het is ook een voordeel dat je de zaal kunt huren zonder hun traiteurdiensten te nemen.

Groetjes,
Natalie.

Annelies
13-6-2009
 Meld misbruik25-10-2008 22:13:59

Wij gaan ons huwelijksfeest op 13/06/2009 daar geven. Zoals Nathalie aanhaalt geeft de zaaleigenaar een chaotische indruk, maar dat is volledig zijn stijl en is absoluut verder geen vergelijk met al de rest. Het eten en bediening zelf is tip top in orde.
Wij hebben heel wat zalen gaan bekijken, maar geen enkele zaal kon de Kasteelhoeve kloppen in prijs en kwaliteit.
Mijn schoonbroer heeft er in augustus zijn feest gegeven en het eten was superlekker!

Groetjes Annelies

Inneke

Meld misbruik24-7-2009 10:20:54

Mijn vriend en ik denken er ook over om onze trouw in de kasteelhoeve te doen! Heeft er iemand soms fotootjes van hoe de zaal er ingericht uitziet om een idee te hebben?

Alvast bedankt!!

Sigrid
3-12-2011
 Meld misbruik15-2-2011 20:52:06

Hallo,

moet je in de kasteelhoeve zelf voor een DJ zorgen? of verzorgd de zaal dat?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...