Terug naar overzicht
volgens mij is dat omdat er een bedrijf achter zit...
ik heb ooit ook eens een onderwerp met een vraag gepost en hij reageerde ook om hem te mailen. Ik vertrouwde het niet en heb niet gereageerd.
Tja, omdat het forum niet bedoeld is voor reclame zeker? En om deze regel niet te doorbreken, lijkt het mij idd een beter idee dat funfoto dan een emailadres geeft dan hier op het forum reclame te maken.Ik ben wel voor die aanpak te vinden, in feite...
Hij wil mss geen ongewenste reclame geven of openbaar iemand afbreken. Ben daar ook wel meer voor te vinden. Heb hem al eens gemaild en er zit niets clandestiens achter of zo. Gewoon een eerlijk en beleefd antwoord.
Hallo, Ja ik vind het ook maar iets raar. Ik zou er persoonlijk niet op antwoorden, maar ieder zijn gedacht natuurlijk.groeten Annelies.
Vroeger zat daar 'n bizar persoon achter die niet commentaar die soms écht grof overkwamen..Hij heeft heel wat tegenreacties gehad en is toen lange tijd verdwenen van het forum.De wildste verhalen zijn over hem rondgegaan over zijn beroep, toestand enz.., dat ik nu ook niet weet hoe of wat.Iedereen kiest dat voor zichzelf of hij in privé gaat met hem natuurlijk hé..
Mijn eerste zin is dus volledig de mist ingegaan en het moest zijn:Vroeger zat daar 'n bizar persoon achter die commentaar gaf die soms écht grof overkwam..
volgens mij is het julien/ freddy..idd die mijnheer met zijn groffe uitspraken.ik vind hem nu soms ook grof, zoals bijvoorbeeld met die feestzalen.zo'n mensen zijn we idd beter kwijt als rijk!!!!!!!!