Terug naar overzicht
Ik kan dit verhaal bevestigen!Een hele lieve jonge dame, haalt vanalles uit, helpt je in en uit kleedjes... en vooral een droom van een pashokje! Superromantisch in barokke stijl! Prima kwaliteit daar! Groetjes,Ellen
Ik ben ook langs geweest in de Bruidsschat in Brugge. Ik vond ze helemaal niet vriendelijk!! Zelfs soms naar het onbeleefde toe! Het was precies steeds teveel toen we iets vroegen (mijn mama was mee) en ze wou echt haar idee opdringen. Ik ben er toen ook met een heel naar gevoel buitengestapt. Toen we bij de winkel toe kwamen was ging het al fout want deze was zelfs niet open, we hebben bijna een half uur moeten wachten terwijl we een afspraak hadden!Daarna zij we nog bruidswinkels gaan bezoeken en gelukkig waren ze daar veeeeel vriendelijker. Dit moest me toch zeker van het hart... Want na die middag was ik er echt niet goed van...Gelukkig is ze niet altijd zo, zo te zien van de reacties. Groetjes Gwendoline
Ik ben er nochtans ook zeer hartelijk ontvangen geweest, ze heeft met veel geduld alle kleedjes getoond die in de gevraagde stijl waren en mij rustig helpen passen, sommige kleedjes zelfs 2 keer! En alle vragen van mijn moeder heeft ze ook rustig en duidelijk beantwoord, dus voor mij ook een zeer positieve ervaring.