Terug naar overzicht
Wij zijn in september in Brugge getrouwd en hadden Linsy Loose als fotografe. We zochten ook iemand die ons enkel foto's op cd gaf en dat was geen probleem bij haar (we kregen 3 dagen later de foto's in zowel hoge als lage resolutie, kleur en zwart-wit). En ze zijn echt mooi en origineel, zelfs zonder dat ze bewerkt zijn. Wel leuk, nu ben ik een aantal persoonlijke fotoboekjes in elkaar aan het flansen als bedanking voor "de suite" met extra foto's van henzelf, hun (klein)kinderen, enz. Haar gegevens vind je op www.linsyloose.be
hey,toevallig ken ik wel een ja.hij noemt christ vilez en is van Ardooie.je kan naar zijn website gaan en daar vindt je alle info terug.het is de nonkel van mijn vriend, en heft de foto's van ons dochetrtje getrokken toen die enkele dagen oud was(je vindt die ook terug via een mlink op de site)nog veel succes verder.groetjeslaetitia
vergeten www.christvilez.be .groetjes
wij hadden ook graag christ villez geboekt voor ons huwelijk, maar hij kon jammer genoeg niet meer op onze dag...heel jammer...
Hey,wij hadden Filip Mestdagh uit Tielt. Hij maakt superfoto's en je krijgt ze allemaal op CDROM. Hij is helemaal niet duur en een toffe man om mee samen te werken.www.filipm.be Groetjes,Lieve