Terug naar overzicht
Goh, bij ons was het simpel 45euro per persoon all in.. dus wij hoeven geen offerte. Als we weten hoeveel personen, weten we onze prijs.
Hoi Katrien,Ik zou toch eerst een offerte vragen op maat van jouw vereisten voor ik teken. Op die manier minimaliseer je de kans op onvoorziene kosten. Je hoeft natuurlijk niet alles er in hebben tot in de kleinste details, maar toch de grote uitgaven.Hope this helps...Nathalie
oeioei, wij hebben zelfs nooit naar een offerte gevraagd! Wij hebben voordien een bundeltje met prijzen meegekregen en zijn dan zelf aan het rekenen geslagen om te kijken of het al dan niet binnen ons budget viel. Toen we dit ok vonden, hebben we de optie bevestigd en een voorschot betaald...
Hoi,Wij hebben eerst een optie genomen, dan een offerte laten opmaken en toen hebben we beslist en de optie bevestigd.Dan ben je min of meer zeker, je krijgt dan normaal gezien een periode binen welke je moet reageren.Groetjes,Ingenog 199 dagen
wow hoe toevallig! wij trouwen op dezelfde dag als jullie.Wij hebben onze zaal al vastgelegd, maar heb niks van een offerte gehoord. Wij meoten gewoon een van dees een voorschot betalen = de huur van de zaal.Pas een maand ofzo op voorhand moeten we beslissen wat voor eten enzo we willen, dus dan kunnen we nog zien he, gerekend op het aantal personen dat zeker komt eten!Groetjes!!Heb je misschien al andere dingen geregeld??
Ik wil toch graag een offerte. Lijkt me veiliger. Ik weet alleen ook niet zo goed of je best voor een forfaitsysteem kiest of betaling volgens verbruik (en elk drankje/fles laat turven). Bij een turfsysteem heb ik schrik voor gefoefel... 't Is ook moeilijk in te schatten ook hoeveel mensen verbruiken.We hebben anders nog niets geregeld, Gwendolyn, want dat was moeilijk zolang de datum niet vastligt. Heb wel al info genomen voor DJ + fotograaf. En jij??We wilden eigenlijk liefst trouwen op een zaterdag want ik wilde niet dat mensen verlof moeten nemen voor onze trouw, maar dat kon niet meer voor de feestzaal. Dus onze dagplanning moet wel nog aangepast worden hieraan (receptie 's avonds bv.). Groetjes!
Omdat wij er niet bij stil gestaan hebben, hebben we geen offerte gevraagd. We hebben wel richtprijzen gevraagd want anders vleig je een beetje blind en dat kan duur uitdraaien. Als ik van jou was zou ik een offerte eisen eerst, ik denk dat die zalen dat wel gewoon zijn hoor!
Wij hebben een ganse infobrochure gekregen met alle prijzen. We hebben een optie gekregen van 4 weken. Dus zelf wat aan het rekenen geslagen en ook reeds het voorschot betaald, want je wacht best niet te land om een zaal vast te leggen.Wij hebben die van ons 1 jaar voor huwelijksdatum al vastgelegd