TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Vanessa
5-9-2009
|
10-11-2008 20:08:22
Hey,
Ik trouw op 5 september en heb dit weekend mijn trouwjurk in de modeshow in Geraardsbergen gekocht! :-) Ze hadden me aangeraden om toch in november te gaan omdat sommige moddelen zouden verdwijnen na januari-februari. Ik weet niet of dit waar is. In de winkel hadden ze me ook gezegd dat het geen probleem zou zijn dat ik nog vermager tegen dat ik in april terug ga voor mijn eerste pasbeurt want het is maar in te pakken maar ik mag absoluut niet verdikken. Maar dat is normaal geen probleem. :-) Maar je hebt wel nog even tijd voor de zoektocht naar de gepaste jurk want daarvoor moet je al de tijd nemen, hoor. Want je trouwt maar tenslotte 1 keer! :-)
grtjes
|
|
an
9-5-2009
|
10-11-2008 21:06:50
hey ,
je trouwjurk ga je best 4 tot 5 maanden van te voren kiezen , want als ze nog bestelt moete worde duurt dat toch wel ff , ligt wel aan de fabrikant hoelang da duurt
grtjes
|
|
Pietje precies
29-8-2009
|
11-11-2008 0:01:45
Dag Katrien,
Ik heb mijn trouwkleed ook al besteld en wij trouwen 26/9... Je kan dus gaan wanneer je wil. De dame van de winkel zei dat dit zeker niet te vroeg was (ik dacht dat).
Groetjes
xxx
|
|
Vera
22-8-2009
|
11-11-2008 10:32:26
Hey Katrien, je zou nu al stilletjes aan kunnen gaan kijken voor een jurk, maar je hebt nog tijd. Het enige wat een verkoopster gisteren tegen me zei, is dat als je een speciaal/exclusief kleed wil, het soms kan zijn dat een klant het pasmodel ervan koopt en het kleed dus weg is. Je moet je kleed 2 maanden vóór je trouw opnieuw gaan passen en dan wordt het helemaal op maat gemaakt, dus als je een paar kilos zou afgevallen zijn, is dat normaal gezien geen probleem.
|
|
Gwendolyn
4-9-2009
|
11-11-2008 16:14:04
Hoi! Ik trouw op dezelfde dag als jou en heb mijn kleedje twee weken geleden gekozen en gekocht!! Veel succes ermee!! Groetjes
|
|
Vicky
5-9-2009
|
11-11-2008 16:36:15
Hey katrien, Je moet echt wel 5 maanden voor het huwelijk bestellen, juli en augustus niet meegerekend, want dat zijn vakantiemaanden. Dus januari/februari kan nog voor jou, maar let er op dat je tijdig een afspraak maakt in de bruidswinkels. Veel succes met de zoektocht!
|
|
Wendy
16-5-2009
|
11-11-2008 20:59:32
Hey,
Je moet minstens 5 maanden op voorhand voor je kleedje gaan kijken. Anders kom je in een snelproceduren en moet je in sommige winkels tot 30% meer betalen.
groeten, Wendy
|
|
Alexia
12-9-2009
|
13-11-2008 13:01:08
Dag Katrien,
Wij trouwen op 10/10/09 en ik heb gisteren mijn kleedje gekocht (en het is prachtig :-)).
Het is nogal vroeg natuurlijk, maar rond deze periode komt de nieuwe collectie voor 2009 binnen en er is er maar één per jaar. Dat wil dus zeggen dat je nu alle keuze hebt.
Als je een kleedje bestelt, maken ze dat niet direct, maar reserveren ze de stof. Als de stof op is, kan je dat kleedje ook niet meer bestellen. Dus het klopt wel dat je na verloop van tijd minder keuze hebt...
Hoe dan ook: al dat passen is ongelooflijk leuk! Veel plezier ermee!
Lex
|
|
Katrien
5-9-2009
|
13-11-2008 18:59:59
Dank u voor de tips lieve bruidjes!! Ik heb alvast een afspraak gemaakt op 06/12! Hopelijk zit dé droomjurk er tussen!
xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|