TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Inge
23-8-2008
|
14-11-2008 16:14:50
hallo, voor onze trouw hadden we een koperkwintet uit Vichte : Imperial Brass. Een echte aanrader! Je moet maar eens een kijkje nemen op hun site : www.imperialbrass.be Veel succes!
|
|
Lien
16-2-2008
|
14-11-2008 16:49:39
Dag naamgenootje, wij hadden David & Koen (davidenkoen@hotmail.com). Piano, Gitaar en een uitgebreid repertoire met mogelijkheid tot uitbreiding alsje iets speciaals wilt. Wij hebben er heel goede commentaar op gehad :-) Succes met de verdere voorbereidingen, Lien
|
|
Kevin
|
14-11-2008 16:49:49
Beste,
op onze trouw speelden Kevin Verheyen (piano) en en Evy Van den Schilden (zang) en we hebben er enorm van genoten !
Je kan ze bereiken op evy@ekprojects.be
Groetjes
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
14-11-2008 17:50:22
Jozefien Defeyter heeft op ons kerkelijk huwelijk gezongen. Wat een stem...echt een aanrader van formaat. Ze wordt begeleid door een man op piano. Iedereen was het er roerend over eens, kippenvel! Als je haar naam googelt kom je op haar my space-site, daar staat haar email op. Groetjes
|
|
Lien
18-4-2009
|
14-11-2008 17:53:35
Hey Charlotte, De e-mail link op haar website werkt bij mij niet (omdat ik geen lid ben van my space??). Kan je het mij doorsturen? Bedankt Lien
|
|
ellen
4-7-2009
|
15-11-2008 8:46:39
hey,
wij hebben ook gekozen voor jozefien de feyter. een heel chique madam.
|
|
sanderijn
|
15-11-2008 12:32:45
Hallo Lien, ik ben zelf professioneel muzikante en speel regelmatig trouwmissen. Je mag me gerust contacteren via tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn 30/06/07
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
15-11-2008 15:15:10
Hey Lien,
Ik zie m'n naam hier opduiken dus ... je kan me mailen op jozefiendefeyter@hotmail.com en al eens beluiteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter
Misschien tot binnenkort ;-) Groetjes, Jozefien
|
|
leen
4-7-2009
|
15-11-2008 18:12:15
Wij hebben gekozen voor imperial brass uit Deerlijk. Een prachtig koperensemble met een heel mooie stem erbij. Magnifiek vele groeten
|
|
David
|
16-11-2008 14:06:52
Beste,
Wij zijn een koppeltje uit de Kempen luisteren regelmatig huwelijksmissen op.
From this moment van Shania Twain in duet met Bryan Whyte, Marco Borsato en Lucie Silvas, The moulin rouge soundtrack, ... Deze liedjes en nog vele andere staan op onze playlist.
Meestal zingen we enkele duetjes en beide 1 of 2 solo's.
Indien jullie interesse hebben, kunnen jullie geheel vrijblijvend meer info, een playlist en samples aanvragen.
Alvast veel succes met de voorbereidingen van jullie grote dag.
Groetjes, David en Noor vervoort130@hotmail.com
|
|
an
9-5-2009
|
16-11-2008 14:38:16
hey ,
wij hebben voor harmonie-molrauw gekozen omdat mijn ventje ook daar in mee speelt en het klinkt al fantastisch
grtjes
|
|
Christophe
|
18-11-2008 21:37:48
Beste Lien,
Misschien eens een kijkje nemen op www.elmevents.be
Singer/songwriter avant la lettre. Easy Listening Music op maat.
groetjes,
Christophe
|
|
Marianne
|
19-11-2008 15:22:44
beste bruid in spe,
Vind je de warme klank van contrabas, gitaar en stem misschien wel iets voor jouw dag, vraag dan gerust wat informatie aan marizang@telenet.be. Het trio Octet in Spe kunnen je viering persoonlijk maken met de liedjes die jullie kiezen. Met onze 18 jaar ervaring in huwelijksvieringen proberen wij er telkens een prachtig moment van te maken. hopelijk tot mails Marianne, namens Octet in Spe
|
|
Kris
|
21-11-2008 10:00:40
Beste Lien,
Art-Times verzorgt zowel live muziek als DJ voor huwelijken en feesten. Wij fungeren als "Muziekplanner" voor allerlei evenementen.
Alles is mogelijk bij ons: - Basisbezetting zang, piano, viool (zowel instrumentale songs als vocale popsong) - Basisbezetting zang, piano, gitaar - Strijkkwartet - Blazerskwintet - Intrede met orgel, gevolgd door persoonlijke songs gedurende de viering aan de piano,...
Ook alle stijlen zijn mogelijk: van klassiek tot hedendaagse pop. WIj werken steeds met professionele, conservatoriumgeschoolde muzikanten om de kwaliteit te garanderen. Ook mogen de liedjes volledig vrij gekozen worden (wij werken niet met een playlist om de keuze niet te beperken), maar als u in die keuze wil begeleid worden door ons, is dat natuurlijk zeker mogelijk.
Indien u vragen heeft, of indien u onze huwelijksbrochure wenst te ontvangen, mag u ons steeds (vrijblijvend) contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Kris
www.art-times.be info@art-times.be
|
|
marlies
|
30-11-2008 18:15:01
mag ik aub eens weten waar jozefien de feyter woont aub?
Alvast bedankt hoor! Grtjz Marlies
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|