Terug naar overzicht
Marieke,Ik heb ook net mijn trouwkleed gekocht, ook eentje van LR. Ik vond de schoenen wel leuk, maar misschien toch wat aan de dure kant? Ik wil ook eerst nog wat rondkijken in andere winkels. Mag ik vragen hoeveel de LR schoenen kostte in de winkel waar je je kleed gekocht hebt? Of is dit in elke winkel hetzelfde? In Linx (daar kocht in mijn kleed) zijn alle schoenen 190 euro.BEDANKT!!groetjes.PS: ik denk dat ik anders nog wacht tot januari of zo (zomercollectie schoenen) om een paar te kopen. Mijn trouw is wel pas in augustus.
Hey,Ik heb ook een kleedje van LR en voor schoenen was het ongeveer zo'n 180 euro in de modeshow in Geraardsbergen. Ik vond dit ook langs de dure kant en ik ga wachten tot wanneer de voorjaarscollectie uitkomt en dan ga ik eens gaan kijken in de Brantana of in de Torfs. En dit zijn dan ook schoenen die ik dan achteraf nog kan aandoen. :-)grtjes, 5/9/2009
Ik heb gewone schoenen gekocht op het einde van de zomer nog. Want ik vind die trouwschoenen ook niet bepaald mooi en dan kosten ze wel veel geld voor schoenen die je maar 1 dag aandoet. Nu ben ik zeker dat ik ze achteraf nog ga aandoen. Dus als je nog tijd hebt tot de nieuwe zomercollectie dan zou ik zeker wachten. Ik denk dat het nu wat moeilijk gaat zijn om lichte schoenen te vinden.GroetjesIne
ik had bij new look hele mooie witte schoenne gekochtmaar omdat deze net iets te hoog waren om een hele dag te dragen heb ik bij het bruidsparadijs hele mooie iets lagere schoentjes gekocht voor maar €75s avonds ben ik dan overgeschakeld op mijn ballerina's van replay om mijn voetjes te sparengeloof mij comfort voor alles want een mankende bruid is net echt elegant :)xxx Stephaniealleenvanmij@live.be
ik had sandaaltjes van hush puppies bij torfs gekocht van 90 euro.Met kleine hak... (4cm denk ik)ik heb er de hele dag mee gedaan (behalve fotoshoot in het natte gras)ik heb er op de dansvloer mee gesprongen en alles. en geen pijnlijke voeten gehad.En het grootste voordeel: ik kijk er naar uit om ze volgende zomer terug aan te doen.GroetjesHeidi13/09/2008
Hallo iedereen, Dank je voor alle reacties, ik ben net terug van Gabrielli in Roeselare en het er m'n trouwschoentjes gevonden :)Elegant, niet te hoog, op een punt vooraan, perfect! Mooie winkel, alleen jammer dat je echt zo niet kan rondkijken, veeeel dozen.GroetjesMarieke