Nu Online
Momenteel zijn er 611 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwschoenen

16-11-2008 20:18:46
Dag bruidjes!

Gisteren heb ik een LR kleedje gekocht, de schoenen vond ik echter niet WOW, ik ga dus even op zoek naar een ander paar schoentjes :)
Waar hebben jullie deze gekocht?

Dank je alvast

Groetjes

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 625

Ellen
14-8-2009
 Meld misbruik16-11-2008 21:26:10

Marieke,

Ik heb ook net mijn trouwkleed gekocht, ook eentje van LR. Ik vond de schoenen wel leuk, maar misschien toch wat aan de dure kant? Ik wil ook eerst nog wat rondkijken in andere winkels. Mag ik vragen hoeveel de LR schoenen kostte in de winkel waar je je kleed gekocht hebt? Of is dit in elke winkel hetzelfde? In Linx (daar kocht in mijn kleed) zijn alle schoenen 190 euro.

BEDANKT!!

groetjes.

PS: ik denk dat ik anders nog wacht tot januari of zo (zomercollectie schoenen) om een paar te kopen. Mijn trouw is wel pas in augustus.

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik16-11-2008 22:04:49

Hey,

Ik heb ook een kleedje van LR en voor schoenen was het ongeveer zo'n 180 euro in de modeshow in Geraardsbergen. Ik vond dit ook langs de dure kant en ik ga wachten tot wanneer de voorjaarscollectie uitkomt en dan ga ik eens gaan kijken in de Brantana of in de Torfs.
En dit zijn dan ook schoenen die ik dan achteraf nog kan aandoen. :-)

grtjes,
5/9/2009

Ine
17-4-2009
 Meld misbruik17-11-2008 8:29:59

Ik heb gewone schoenen gekocht op het einde van de zomer nog. Want ik vind die trouwschoenen ook niet bepaald mooi en dan kosten ze wel veel geld voor schoenen die je maar 1 dag aandoet. Nu ben ik zeker dat ik ze achteraf nog ga aandoen. Dus als je nog tijd hebt tot de nieuwe zomercollectie dan zou ik zeker wachten. Ik denk dat het nu wat moeilijk gaat zijn om lichte schoenen te vinden.

Groetjes

Ine

Stephanie
4-10-2008
 Meld misbruik17-11-2008 11:31:01

ik had bij new look hele mooie witte schoenne gekocht
maar omdat deze net iets te hoog waren om een hele dag te dragen heb ik bij het bruidsparadijs hele mooie iets lagere schoentjes gekocht voor maar €75
s avonds ben ik dan overgeschakeld op mijn ballerina's van replay om mijn voetjes te sparen
geloof mij comfort voor alles want een mankende bruid is net echt elegant :)
xxx Stephanie
alleenvanmij@live.be

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik17-11-2008 13:59:34

ik had sandaaltjes van hush puppies bij torfs gekocht van 90 euro.
Met kleine hak... (4cm denk ik)
ik heb er de hele dag mee gedaan (behalve fotoshoot in het natte gras)
ik heb er op de dansvloer mee gesprongen en alles. en geen pijnlijke voeten gehad.
En het grootste voordeel: ik kijk er naar uit om ze volgende zomer terug aan te doen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik17-11-2008 16:14:48

Hallo iedereen,

Dank je voor alle reacties, ik ben net terug van Gabrielli in Roeselare en het er m'n trouwschoentjes gevonden :)
Elegant, niet te hoog, op een punt vooraan, perfect!

Mooie winkel, alleen jammer dat je echt zo niet kan rondkijken, veeeel dozen.

Groetjes

Marieke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...