Terug naar overzicht
hey katrienik zou vereerd zijn jullie trouwfeest te mogen verzorgen ben al 18 jaar acteif bezig als deejay en de jaren 80 spreekt mij natuurlijk aan.groetjes benny discobars the maxx0473 42 35 50the-maxx@telenet. bewww.themaxxx.be
Beste Katrien,Met enige fierheid stel ik u op deze rubriek onze eigen site voor,www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs..Mvg,Dierk Van Paemelen
HalloVia onze feestzaal hebben wij klimaxs music geboekt en we zijn zeer tevreden over de aanpak.Bel hem eens anders 0474/663 420Groetjes Isabelle
Katrien, alle muziek geprojecteerd op scherm, gratis: dvd-opname, fotoshoots, display old/new pics-slideshows, geen overuren/extrakosten....www.wijtrouwen.com/discovideo mail voor multimediavoorbeelden, of meer info@discovideo.begrtz Rik
---
Beste Katrien,Art-Times verzorgt zowel live muziek als DJ voor huwelijken en feesten. Wij fungeren als "Muziekplanner" voor allerlei evenementen.Indien u nog op zoek bent naar een DJ mag u ons steeds contacteren voor vrijblijvende informatie en onze huwelijksbrochure.Met vriendelijke groeten,Kriswww.art-times.be info@art-times.be
ik heb als dj in een danscafé gedraaid in genten daar waren ze zeer tevredenook gedraaid tijdens de Gentse feestendus ik kan zeker ambiance creëren met de jaren 80je mag altijd ens kijkenwww.myspace.com/djdigna geheel vrijblijvend!!!!muzikale groetendj digna
Wij hadden dj Destin! Een aanrader!www.destin.dj