Terug naar overzicht
Ik heb een beeldje gekregen dat vast zat met een cijferslot en dan hele moeilijke vragen erbij om tot de cijfertjes te komen. Ik vond dat wel leuk.Van andere vrienden heb ik een hele slinger in rondjes van 5 euro briefjes gekregen, heel mooi aan elkaar geniet met minstens 3 nietjes per briefje. Ik heb er mij toch wel 2u mee bezig gehouden om de 120 briefkes los te krijgen... en de bank accepteert dit zonder problemen :-))groetjes, Els 123 dagen getrouwd
Hoi!Wij zijn intussen bijna vier weken getrouwd en hebben best wel originele cadeau's gekregen.- Kleine zwarte varkentjes (spaarpotjes) waarop 'zwart geld' stond- Een vers gebakken wit brood met geld in geplooid (voor de witte broodsweken)- Een huwelijksgateau in frituurvet waar dan klein geld in zat- Een voetbalplein met een betonnen voetbal met klein geld (let wel op, een aantal munten waren verkleurd!!!)We hebben een aantal foto's op onze site staan, ga gerust een piepen...www.elsenphilip.bruiloftsite.nl Groetjes,Els
Hey!Hier enkele dingen die wij zelf al hebben uitgeprobeerd en waar we (gelukkig) geen klachten over hebben gekregen:*Briefjes van 5 euro in een oud telefoonboek plakken, zodat ze die blad per blad moeten zoeken*Munten in kroonkurkjes plooien*Een doos vullen met bloem en daar kleingeld ondermengen (kunnen ze gewoon zeefden)*Een kom met rijstkorrels (ongekookt) vermengen met muntjes (moeten er dus met de hand uitgeplukt worden)*Een stuk regenpijp vullen met sneldroogcement en daar regelmatig een diepvrieszakje met kleingeld onder doen (in zakjes tegen verkleuren en zo worden er minder over het hoofd gezien)*Een PMD-zak vullen met lege, uitgespoelde melkkartons die je afwisselend vult met muntgeld, rijst, punaises, schroeven, enz...(hebben dit gedaan bij iemand die bij de vuilniskar werkt) Ook niet vergeten van een mooie strik rond de zak te doen!Enfin, dat zijn er toch enkele...'k Hoop je hiermee van dienst geweest te zijnVeel plezier nog...Grts,Natalie
wij hebben gehad :een waaier van 250 enveloppen gevuld met papier of geldeen spaarpotje met een slotje met code die je dan moest proberen te raden (daarin zat dan een briefje van we hebben toch maar besloten te storten :s)hopelijk was je er iets meexxx Stephanie
wij hebben gekregen : 1. een telefoonboek waarin letters omcirkeld waren. De zin duidde de plaats aan waar de volgende tip zich bevond. Uiteindelijk zijn we bij schoonzus beland, die aan het bouwen is en waar een grote berg zand de verrassing verborgen hield. (We hadden wel op voorhand moeten zeggen wanneer we onze tips zouden uitvoeren, zogezegd voor de foto's). 2. van een vriend metser een toren met bakstenen en in de cement zitten munten... daar zijn we nog niet aan begonnen. Maar als ik het hier lees, hoop ik dat we alle munten er nog helemaal onbeschadigd zullen uitkrijgen. Wat ik ook al gehoord heb ... een telefoonboek waar slechts 4 cijfertjes zijn omcirkeld en dat is de code van het cijferslot aan de kist waar het geld in zit. Veel gelukInge27/09/08
hey, vrienden van me moesten bij al de neven en nichten van rob zijn kant opdrachtjes doen. Eerst moest die naar een neef waar hij het gras moest gaan maaien hij kreeg hier dan geld voor en een briefje met naar wie hij dan moest. Er waren ook leukere dingen bij zoals bij een nicht gaan eten en zo. Ze moesten ook bv wafels bakken en die op straat verkopen in een kraampje en zo.Ze moesten ook bv wafels bakken en die op straat verkopen in een kraampje en zo.Elke keer kreeg hij een beetje geld en een nieuwe opdracht. Het heeft wel zeven maanden geduurd voor ze het uitendelijke bedrag (van heel de familie dus was best veel) verdiend hadden. Maar ze vonden het zo leuk en onvergeetelijk. Natuurlijk in het begin waren ze een beetje teleurgesteld. Ze hadden al wat vroeger op dat geld gehoopt natuurlijk Maar uiteindelijk zouden ze het niet anders gewild hebben zeiden ze.misschien een ideetje?