Terug naar overzicht
Hoi,Ik had daar nog nooit van gehoord en ben daarom eens op zijn site gaan kijken. Zijn inderdaad hele mooie ringen maar zien er niet goedkoop uit (hoe meer steentjes hoe duurder). Ik zag wel dat hij volgend weekend opendeur houdt, misschien de ideale moment om eens binnen te lopen en een paar prijsindicaties te vragen? Je krijgt misschien nog korting ook.Succes ermee!
Hoi KatrienIk woon op een boogscheut van juwelier Baele en kan je al zeggenndat zijn prijzen inderdaad vrij hoog liggen. Dinsdag zal ik eens passeren en kijken of de ringen geprijsd zijn (maandag kan niet want dan zijn ze gesloten). Ik laat je nog iets weten.GroetjesVéronique
Bedankt voor jullie reacties!Tof van je Véronique om eens te spioneren ;-).Als ze enigszins betaalbaar zijn, gaan we idd eens naar die opendeurdagen gaan.xxx
Hoi KatrienIk kan je nu al laten weten wat de prijzen zijn.De meeste kosten tussen 400 en 1000 euro per stuk. De ringen op de websitekosten tot 2010 euro (brede gele ring met briljantjes rondom). Het is mogeijk om iedere ring zelf samen te stellen volgens uw wens : kleur, breedte, motief, struktuur, aantal briljantjes. Hierdoor zal de prijs dan ookvariëren. Om je een idee te geven van de prijzen voor trouringen in ander materiaal dan goud, wij hebben gekozen voor titanium ringen die volledig met de hand gemaakt zijn en in mijn ring zitten 5 briljantjes. Kostprijs 750 euro. Als je ze eens wil zien, ze staan op de website onder de rubriek trouwringen en het is de eerste die afbeelding die je ziet (stocknummer 676). www.juwelenarnaud.be Groetjes en nog veel plezier met de zoektocht naar jullie ringen.Véronique C.
Bedankt voor de research Veronique!Ik ga er nog eens over nadenken want 2000 euro is toch niet weinig hé! Ik dacht zelf ook aan een max van ongeveer 750 euro.Groetjesxxx
Hey,mijn vriend en ik zijn dit weekend ook eens langs Kris Baele gepasseerd en we waren direct verkocht.Zijn prijzen vallen echt best mee.Elke ring kan nog worden aangepast aan het gewenste model en zelfs de prijs.De goedkoopste was 300 en de duurste ... Tja dat weet ik niet meer zo goed maar dat was in ieder geval de moeite.Groetjes Mel