Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen kris baele

22-11-2008 22:17:54
Hoi
Ik heb helemaal gek van de trouwringen van Kris Baele maar heb een beetje schrik van de prijs.
Heeft iemand een idee in welke prijsklasse zijn ringen vallen?
Bedankt!
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 2741

Evelien
26-9-2009
 Meld misbruik23-11-2008 13:13:40

Hoi,

Ik had daar nog nooit van gehoord en ben daarom eens op zijn site gaan kijken. Zijn inderdaad hele mooie ringen maar zien er niet goedkoop uit (hoe meer steentjes hoe duurder). Ik zag wel dat hij volgend weekend opendeur houdt, misschien de ideale moment om eens binnen te lopen en een paar prijsindicaties te vragen? Je krijgt misschien nog korting ook.

Succes ermee!

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik23-11-2008 14:03:10

Hoi Katrien

Ik woon op een boogscheut van juwelier Baele en kan je al zeggenndat zijn prijzen inderdaad vrij hoog liggen. Dinsdag zal ik eens passeren en kijken of de ringen geprijsd zijn (maandag kan niet want dan zijn ze gesloten). Ik laat je nog iets weten.

Groetjes
Véronique

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik23-11-2008 14:05:52

Bedankt voor jullie reacties!
Tof van je Véronique om eens te spioneren ;-).
Als ze enigszins betaalbaar zijn, gaan we idd eens naar die opendeurdagen gaan.
xxx

Veronique
15-5-2009
 Meld misbruik24-11-2008 11:35:52

Hoi Katrien

Ik kan je nu al laten weten wat de prijzen zijn.
De meeste kosten tussen 400 en 1000 euro per stuk. De ringen op de website
kosten tot 2010 euro (brede gele ring met briljantjes rondom). Het is mogeijk om iedere ring zelf samen te
stellen volgens uw wens : kleur, breedte, motief, struktuur, aantal briljantjes. Hierdoor zal de prijs dan ook
variëren.

Om je een idee te geven van de prijzen voor trouringen in ander materiaal dan goud, wij hebben gekozen voor titanium ringen die volledig met de hand gemaakt zijn en in mijn ring zitten 5 briljantjes. Kostprijs 750 euro. Als je ze eens wil zien, ze staan op de website onder de rubriek trouwringen en het is de eerste die afbeelding die je ziet (stocknummer 676). www.juwelenarnaud.be

Groetjes en nog veel plezier met de zoektocht naar jullie ringen.
Véronique C.

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik24-11-2008 19:53:50

Bedankt voor de research Veronique!
Ik ga er nog eens over nadenken
want 2000 euro is toch niet weinig hé! Ik dacht zelf ook aan een max van ongeveer 750 euro.
Groetjes
xxx

Melissa
13-6-2009
 Meld misbruik14-12-2008 19:12:29

Hey,
mijn vriend en ik zijn dit weekend ook eens langs Kris Baele gepasseerd en we waren direct verkocht.
Zijn prijzen vallen echt best mee.
Elke ring kan nog worden aangepast aan het gewenste model en zelfs de prijs.
De goedkoopste was 300 en de duurste ... Tja dat weet ik niet meer zo goed maar dat was in ieder geval de moeite.

Groetjes Mel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...