Terug naar overzicht
Hallo,heb er vorig jaar mijn suitekleed laten maken toen ik getuige was voor het huwelijk van mijn vriendin en moet zeggen ze zijn er heel vriendelijk, helpen je echt om te vinden wat je zelf zoekt en dit alles zonder haar geduld te verliezen :-) Ben zelfs 2 dagen voor de trouw nog halsoverkop terug geweest omdat ik vond dat een bandje misschien een beetje te veel spande en ze wist me gerust te stellen en heeft terwijl ik wachte nog de verstelling gedaan... en betaalbaar :-)Veel succes,Marlies
Ik ben er ook langs geweest om te passen. Heel vriendelijk en ze ontzien niets. Zeker een aanrader!
eveline,ik heb daar woensdag mijn trouwkleed besteld, wel van een merk, niet zelf gemaakt, k vind ze supervriendelijk, behulpzaam en geduldig.zeker n aanrader!!!joke
Vind het ook een echte aanrader. Ik ben er in december ook mijn kleedje gaan kopen en stond me echt aan. Een gewone, geduldige, vriendelijke mevrouw. Ik was van plan om het te laten maken en juist maar ideetjes op te doen daar, maar uiteindelijk heb ik toch een kleedje gekocht. En alle aanpassingen zijn gratis!!!Wellicht ben je ondertussen al geweest, hoe was het?