Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Lingerie

27-11-2008 2:01:40
Hey,
Ik vroeg me af welke bh ik best zou nemen.
Ik ben zelf iets zwaarder mt 46 en bh maat C85, zou ik dan best gaan voor een bustier bh of is dat ongemakkelijk of ga ik beter voor een gewone?
Nu ze hebben mij ook aangeraden om iets van kousen te dragen, omdat de schoenen beter zitten, nu je hebt kousen die zelf ophouden maar doordat ik iets zwaarder ben gaat dit niet goed ( ook jarretellen niet ). Een volledige kousbroek lijkt mij ook niet echt goed. zou ik dan 'kuit' kousen kiezen? Of is dit ook geen goed idee?

Groetjes jessy
12 Juni 09

jessy
12-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 336

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-11-2008 9:02:18

een bustier lijkt me ongemakkelijk? hebben ze mij ook afgeraden trouwens, zou niet zo mooi zijn onder je kleed

ik zou vooral kijken naar het comfort, niemand ziet je kuitkousen.. of wel?

en wil je toch een spectaculaire huwelijksnacht, dan doe je snel even iets anders aan : )

Inneke
19-9-2009
 Meld misbruik27-11-2008 12:03:32

Je moet hetgene nemen waar jij je het gemakkelijkste en beste in voelt. En wat past onder je kleed (het is niet fijn dat je bh of dergelijke ergens komt piepen)

En die sexy lingerie voor de nacht (als jullie feestje niet tot 's morgens duurt) die kan je nog wel nadien gaan aandoen.

Geniet er alvast van

Vanessa
24-10-2021
 Meld misbruik27-11-2008 12:32:36

Dag Jessy

Je kan ook met een foto van je kleedje naar de lingeriewinkel gaan en vragen wat zij je aanraden. Zo ben je tenminste al zeker dat je lingerie niet komt piepen op vervelende momenten.

groetjes
Vanessa
24/10/09

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik27-11-2008 16:10:57

hey Jessy

De bh die je koopt hangt af van je kleedje hé.
Ik heb ook een C85 en heb een bh gedragen zonder bandjes omdat ook mijn kleed open was bovenaan.
Ze hebben mijn achteraan mijn kleed iets bijgenaaid waar mijn bh moest doorgestoken worden. Zodanig dat die bh band achteraan niet boven mijn kleed kan uitsteken.
Ik heb daar helemaal geen problemen van ondervonden.
Alles is goed blijven zitten.

Wat die kousen betreft: Dat hoeft helemaal niet!
Ik had geen kousen aan die dag en ik heb daar helemaal geen last van gehad!
Een volledige kousenbroek zou ik afraden! Zo een kleed is al een heel gedoe, wat dan als je nog eens kousen moet zitten optrekken?
Die kousen zou ik gewoon laten vallen...

Groetjes!

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik28-11-2008 13:21:46

Hallo Jessy,

Ik had hetzelfde probleem, maat 44 en bh 85C. Ik heb een korsetje zonder bandjes gevonden bij Marie Jo L'Aventure. Die lijn heeft grotere maatjes. Ze hebben ook verschillende kleuren, het mijne moest namelijk spierwit zijn, wat niet makkelijk te vinden was. Alles is de hele dag perfect blijven zitten en heb totaal geen last gehad.
Voor de kousen heb ik ook stay-ups genomen. Maar enkel tijdens de ceremonie. Daarna kreeg ik het erg warm en heb ze uitgedaan.
Het is gewoon een kwestie van uitproberen.

Veel succes!
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
al 111 dagen getrouwd!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...