Nu Online
Momenteel zijn er 235 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Feestzaal, eigen catering

27-11-2008 10:09:47
Dag iedereen,

Voor ons huwelijksfeest zijn wij op zoek naar een mooie feestzaal, vrij van catering in de regio West-Vlaanderen. Ikzelf woon in Gistel.

Wie kan er helpen?

Met vriendelijke groeten,

Nathalie Dumarey

Nathalie
1-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1251

Natascha
4-7-2008
 Meld misbruik27-11-2008 11:43:26

Dag Nathalie,

een recente feestzaal vrij van catering: De Plaetsemolen te Oedelem. mooie mengeling van oude molen met moderne zaal errond.

groetjes

Dirk
14-6-2008
 Meld misbruik27-11-2008 12:39:33

De Westkant te Ruddervoorde

michelle
16-8-2009
 Meld misbruik27-11-2008 13:14:13

Inderdaad, de Plaetsemolen is een hele mooie zaal. Wij gaan daar ook ons feest geven. Je kan je eigen catering kiezen. Het enige waar je wel aan gebonden bent, is de drank, aangezien ze daar zelf een soort drankencentrale hebben.

De Westkant gaat stoppen of is zelfs al gestopt, maar is een vrij dure zaal.

Groetjes

Jan

Meld misbruik27-11-2008 16:30:33

Nathalie
Informeer eens bij het fabriekspand in Roeselare. Eventueel ook in aanmerking te nemen: de Rode Poort en de Pottemaekeershoeve te Meetkerke - beide gerestaureerde grote schuren waar je alles zelf voor je feest moet voorzien. Veel suc6!

eef

Meld misbruik27-11-2008 20:41:16

Misschien een beetje ver, maar toch: www.zalen138b.be in Harelbeke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...