Terug naar overzicht
hallo,ik ben onlangs getrouwd op 26.09.08en had (wel een opgestoken)een kapsel met zo van die clip extensions en moet zeggen dat ik daar héél tevreden van ben.niemand zag het verschil met mijn eigen haar. ze waren van het merk balmani dacht ik en je hebt ze in drie lengtes.ze zijn niet goedkoop maar je kan ze later ook nog eens gebruiken hé.anders wil ik je gerust een foto doorsturen van mijn kapsel hoor als je je email adres geeft.vele groetjes chantal
Dag Jessy, Ik had extensions met echt haar. Mijn kapster bestelde die voor mij en zij heeft er voor ze ze in mijn haar vastklikte al krullen in gelegd. Ze waren op het einde van de avond wel een beetje uitgezakt, maar niet echt veel hoor. Na onzen trouw mocht ik die verlengingen gewoon teruggeven aan de kapster. Ik heb ze dus niet hoeven kopen, misschien ook eens vragen of jouw kapster dat zo doet?
Hey, Bedankt alvast. Mijn email is lakiere.jessy@live.beIk heb het al rondgevraagd aan de kappers, ik vond er 1 en die vroeg 55 euro om te huren, en wil niet aan huis komen.Weet je van welk merk ze waren, inge?Groetjes
Hey chantal zou je die foto's van je haar ook eens naar mij kunnen doorsturen?Alvast bedanktMvg Cindy kafkotcindykafkot1@hotmail.com
ik heb zelf heel lag haar maar voor het te touperen wou ik iets extraheb zelf clip-ins gemaakt en die heeft mijn kapster er dan ingezetals je dat wilt 1tip die dure van jessica simpson kun je niet krullen want die smeltenik ben bij de negerianen in antwerpen een pak haar gaan kopen (een trens) was €36 voor 2meter en dan nog een aantal clipsen €2 voor 2 en die dan aan elkaar genaaidveel goedkoper en je kan er alles mee doenwel uitkijken dat je human-hair kooptxxx Stephaniealleenvanmij@live.be
Ik heb dit thuis liggen, de duurste (Rond 500€) kan je wel krullen. Deze heb ik namelijk, en af en toe steek ik het stijl in m'n haar om volume te creeëren. Andere keren, zoals op feestjes, laat ik er een krul in steken. Dit blijft ENORM lang. Je moet zeker geen schrik hebben. In het begin is het wel wennen , zo'n vals stuk erin, maar nu ben ik ht al gewoon, en je kan het zo kleuren in je eigen kleur. Ik garandeer het je, NIEMAND ziet dat het vals is! Iedereen zal jaloers zijn!!
Je moet eens in de grootsteden zoals Antwerpen of de Matongé wijk in Brussel langsgaan voor human hair aan lage prijzen. Je kapper kan die dan makkelijk in je haar steken en je hoeft je niet blauw te betalen :o)
Heb ook eens gepolst bij mijn kapster en die gebruikt de extensions van Jessica Simpson. Ze kosten 125 euro en bij haar ben je verplicht om ze te kopen. Dit vind ik een beetje teveel (kapsel zelf komt er ook nog bij en ik ben niet van plan om 200 euro te betalen voor mijn totale kapsel)Hoe gaat dat dan, met dat haar dat je in A'pen kan kopen? Je koopt strengen en naait die vast? Kan het me moeilijk voorstellen. Heb je er soms nog een foto van?En is dit ook in blond haar te verkrijgen (bij Nigerianen veronderstel ik dat ze alleen donker haar hebben?)Groetjes,Inge (1/8/2009)