Terug naar overzicht
Beste KatrienHeb mijn droomjurk vandaag gevonden (zie bericht hieronder) bij Linx (Linea R).Heb de helft van de jurk betaald als voorschot.GroetjesJirka
ik ben vorige week donderdag naar 'Steven' gegaan in Torhout,zij maakt heel mijn kleed zelf en ik heb 200 gegeven als voorschot (en het totale plaatje zal 500 kosten)
Ik heb 300euro voorschot betaald voor mijn jurk. Ik mocht zelf kiezen hoeveel maar minder dan 300 hadden ze toch niet graag.Veel plezier!www.saraenrodney.bruiloftsite.nl
hey, mijn jurk komt van de bruidsschat in brugge de 1 keer heb ik eeb voorschot van 500 euro betaald en tweede keer de rest van het bedrag.groetjes
Hallo Katrien,Ik heb mijn bruidsjurk besteld bij Bruidshuis Ellen en heb ongeveer de helft als voorschot betaald. Veel succes bij het passen!Groetjes,
Ik heb vorige week mijn kleed besteld bij LR in Brugge. Ze vragen 500 euro voorschot en rest bij afhaling kleed
Ik heb mijn kleedje bij JPC Collection in Antwerpen gekocht en ze vroegen ook ongeveer de helf als voorschot.
Ik heb 450€ voorschot betaald, wat minder dan de helft van de totale prijs.
Ik heb mijn kleed bij mia monta in zottegem gekocht, tijdens de opendeurdagen en ik had natuurlijk niet genoeg geld bij, ik dacht ook niet dat ik mijn kleed direct ging vinden.Ik heb een voorschotje van €100 betaald en binnen de 2 weken nog € 600, dus dat is iets minder dan de helft.
Ik heb de helft moeten geven. (750 euro)
Ik heb 300 euro moeten geven voor een LR kleedje van 1250 euro. De rest bij afhaling.Groetjes,elisadiana1@hotmail.com
Hoi,Ik kocht mijn kleed bij Scarpelinni te Oostende en moest de helft voorschot betalen. In mijn geval 750€, ik had op dat moment ook iet zoveel geld op zak en mocht dan de rest overschrijven op hun rekening zodat ze toch de helft van het bedrag hadden...Groetjes
Ik heb de helft van de prijs van mijn kleedje als voorschot moeten geven.
ik geloof dat wij ook de helft van het kleed als voorschot betaald hebben.En de rest in stukjes. Nog ne keer €200 bij de eerste pas, nog ne keer €200 bij de tweede pas en dan bij afhalen de rest.Groetjes!
ik ben vandaag bij bruitsboetiek ellen geweest, en moest de helft van de jurk betalen, had niet genoeg geld mee en het was geen probleem dat ik het op de rekening zou storten.
Betalen jullie het voorschot cash of kan het ook via bancontact (Bruidshuis Ellen is in Nederland hé)??xxx
mijn voorschot was 1000 euroOndertussen is het kleed binnen maar trouwfeest afgelast...Deze week betaal ik de rest, dus mocht je de jurken van Bellice mooi vinden. Ik heb een prachtige jurk maatje 38 en wil gerust met korting verkopen aangezien de winkel het wel wil herverkopen maar voor een stuk minder uiteraard. http://www.hitched.co.uk/fashion/FashionSupplier.aspx/w... dresses/Bellice/BB7750/ Het kleed is nog niet op maat gemaakt en kan nog volledig aangepast worden aan de lengte van de persoon. Aankoop kleed, originele prijs 1350 euro + romantische handschoenen erbij +- 50 euro (streek West-Vl)