Nu Online
Momenteel zijn er 358 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk gevonden!!

6-12-2008 21:06:55
Hoi hoi
Ik had vandaag mijn 1ste pas in Bruidshuis Ellen te Oostburg en heb alvast mijn kleedje gevonden!
Is een heel vreemd gevoel: ik wist vooraf dat het iets van Linea Raffaelli zou worden (of toch iets in die richting) en had alvast mijn voorkeuren aangeduid. Mijn voorkeuren van de oude collectie waren er helaas niet meer, dus het moest er eentje worden van de nieuwe collectie.
Bij het passen bleek dat de kleedjes van mijn 1ste voorkeur mij niet echt stonden (maakten mij heel wat dikker) en het is dus niet een kleedje geworden van mijn 1ste voorkeur maar wel eentje dat me echt wel veel beter staat. Dat geeft toch wel een raar gevoel want je moet die andere 'loslaten' uit je gedachten...
Herkent iemand dat??
Ik moet er echt aan wennen!
Ben trouwens heel goed geholpen in Oostburg!
De verkoopster liet me ook uitgebreid andere jurken proberen, maar toch bleef ik naar hetzelfde grijpen dus die moest het worden!
Groetjes
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 576

Nella
14-3-2009
 Meld misbruik6-12-2008 21:28:03

Hey Katrien,
Ik herken mij hier volledig in. Ik wou geen wit of ivoorkleurig kleed en wou dus per se in een kleurtje trouwen. Wou eveneens geen bustier en geen sleep. Je raad het waarschijnlijk al wat het geworden is ... Een gebroken wit bustierkleed met sleep... het traditionele dat ik niet wou. Maar mijn ma en zus vonden dat het mij echt stond. Moet ook nog wennen aan het idee dat ik dus wel traditionele zal trouwen dan wat ik wou ...
groetjes
Nella

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik6-12-2008 21:46:06

Hey Nella
Ik wilde ook geen sleep en ja hoor, het kleedje heeft een -weliswaar kleine- sleep!
Ja, je moet toch echt kijken naar wat op jouw lichaam het beste staat hé want in de boekjes staat het allemaal mooi afgebeeld op die superslanke modellen.
Ik stond ook nog wel met andere kleedjes, maar dat waren dan klassieke modellen en dat wilde ik echt niet.
Ik kreeg die Linea's maar niet uit mijn hoofd, dus ik wilde zeker binnen die lijn blijven!
Zowel mijn hele entourage als de verkoopster (die overigens objectief haar mening gaf) als ikzelf waren overtuigd!
Mijn ene zus deed me dan helemaal op het einde nog twijfelen met een klassiek kleedje, maar ik wist vooraf dat ik hiervan spijt zou krijgen later! De verkoopster heeft me dan eventjes afgezonderd en heeft mijn zus vriendelijk teruggefloten ;-) en het was beslist!
Ik ga er regelmatig eens naar kijken in het boekje om eraan te wennen, maar ben er zeker van dat we de dag zelf zullen schitteren hoor meid! Ons mannen hun mondjes zullen openvallen!
xxx

Géralidine
19-9-2009
 Meld misbruik7-12-2008 2:11:45

ik ben er ook gaan passen en heb er een mooi kleed gezien, maar ik twijfel over de achterkant (zoals ik eerder al eens beschreef). iedereen zei ook dat het me echt wel stond, maar toch twijfel ik zelf. ik ga nog een paar andere winkels doen en keer dan terug naar oostburg. ze waren er inderdaad heel erg vriendelijk!
veel succes nog met de trouw!

Imke
4-4-2009
 Meld misbruik7-12-2008 10:05:46

jaja... ik ken dat ook! Ik ging naar de winkel met het idee van een traditioneel kleed (sleep en kleed uit 1 geheel) maar telkens ik er zo een aan had vond ik het niet zo mooi (mijn lichaam kwam er niet mooi in uit omdat ik een smalle taille heb en breede heupen). Als conclusie trok ik nog naar verschillende winkels, maar telkens kwam ik uit op rembo styling (in twee delen). Heb hier uiteindelijk aan toe gegeven maar nog steeds twijfel ik elke dag (alhoewel ik weet dat ik niet terug kan). Ik heb hier tegen verschillende mensen over gezaagd (mijn vriend wordt hier stilletjes aan zot van)en kijk enorm uit naar 10 januari (eerste pasbeurt).
Ik hoop dat ik tegen de trouw volledig overtuigd ben!!!!!

Imke

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik7-12-2008 10:13:19

Dag Katrien!

Ik herken me volledig in je verhaal hoor. Mijn "voorkeurkleedje" was eentje van LR dat in de brochures etc verschijnt telkens...
Toen ik het kleedje op een beurs zag staan had ik het niet eens herkend... hoe teleurstellend zeg!
Dan ben ik naar de concept store gegaan in Brugge, had daar m'n gedachten dan op een ander kleedje gezet, was voor iedereen wow!!!
Nu ging ik terug om DAT kleedje dus te bestellen, haal ik nog een ander uit de rekken, dat even mooi/moooier was zelf.
Ik dus volledig m'n kluts kwijt!
héhé de verkoopster cola gaan halen, ik ff in paskot zitten nadenken.

En... ik ben nog van gedacht veranderd, niet het kleedje dus dat ik ging bestellen, maar het andere :)

Heb foto van mezelf in dat kleedje, is wel leuk hoor, dan kan je af en toe eens terug "piepen" zo weet ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb.

Grts

Marieke

18/04/2009
honnay@hotmail.com

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik7-12-2008 10:41:25

Hey Katrien,
Je verhaal is ook herkenbaar voor mij. Ik was hélemaal gek van Garamaj en Cymbeline. Het eerste kleed dat ik heb gepast was een Garamaj en dat was zó lelijk...ik dacht dat ik nooit een stralende bruid zou worden. Maar blijkbaar klagen daar veel bruidjes van; de pasvormen van Garamaj zijn blijkbaar slecht. Cymbeline daarentegen was prachtig, maar uiteraard prijzig. Ik heb uiteindelijk voor een Pronovias gekozen; eigenlijk helemaal mijn ding en betaalbaar, maar toch een beetje té simpel denk ik soms. En daarom spoken die jurken van Cymbeline nog regelmatig in mijn gedachten! *zucht* Maarja, je ventje weet niet welke jurken je allemaal gepast hebt en zal je dus alleen maar zien in jouw jurk. Dus hij kan niet vergelijken en da's misschien soms maar goed ook ;-)

Sofie

Meld misbruik7-12-2008 18:52:15

Hoi Katrien

Klopt het dat de bruidsjurken te Oostburg goedkoper zijn dan in België?

Groetjes Sofie

Katrien
5-9-2009
 Meld misbruik7-12-2008 19:17:08

Hoi
Ben blij dat ik niet de enige ben met deze ervaringen!
En ben er ook zeker van ons mannen hun ogen zullen opentrekken!
Ik kijk regelmatig eens naar de foto en ik moet zeggen dat dat wel helpt hoor!
Moet we wel serieus inhouden om de foto niet te tonen aan mijn ventje om zijn gedacht eens te horen, maar das uiteraard niet de bedoeling hé!
Ik heb de prijzen eigenlijk niet vergeleken om eerlijk te zijn maar ik heb het hier toch ook al meermaals gelezen.
Ik vond de prijs van mijn kleedje toch nog meevallen (1100-1200 euro incl. stola).
xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info