TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nella
14-3-2009
|
6-12-2008 21:28:03
Hey Katrien, Ik herken mij hier volledig in. Ik wou geen wit of ivoorkleurig kleed en wou dus per se in een kleurtje trouwen. Wou eveneens geen bustier en geen sleep. Je raad het waarschijnlijk al wat het geworden is ... Een gebroken wit bustierkleed met sleep... het traditionele dat ik niet wou. Maar mijn ma en zus vonden dat het mij echt stond. Moet ook nog wennen aan het idee dat ik dus wel traditionele zal trouwen dan wat ik wou ... groetjes Nella
|
|
Katrien
5-9-2009
|
6-12-2008 21:46:06
Hey Nella Ik wilde ook geen sleep en ja hoor, het kleedje heeft een -weliswaar kleine- sleep! Ja, je moet toch echt kijken naar wat op jouw lichaam het beste staat hé want in de boekjes staat het allemaal mooi afgebeeld op die superslanke modellen. Ik stond ook nog wel met andere kleedjes, maar dat waren dan klassieke modellen en dat wilde ik echt niet. Ik kreeg die Linea's maar niet uit mijn hoofd, dus ik wilde zeker binnen die lijn blijven! Zowel mijn hele entourage als de verkoopster (die overigens objectief haar mening gaf) als ikzelf waren overtuigd! Mijn ene zus deed me dan helemaal op het einde nog twijfelen met een klassiek kleedje, maar ik wist vooraf dat ik hiervan spijt zou krijgen later! De verkoopster heeft me dan eventjes afgezonderd en heeft mijn zus vriendelijk teruggefloten ;-) en het was beslist! Ik ga er regelmatig eens naar kijken in het boekje om eraan te wennen, maar ben er zeker van dat we de dag zelf zullen schitteren hoor meid! Ons mannen hun mondjes zullen openvallen! xxx
|
|
Géralidine
19-9-2009
|
7-12-2008 2:11:45
ik ben er ook gaan passen en heb er een mooi kleed gezien, maar ik twijfel over de achterkant (zoals ik eerder al eens beschreef). iedereen zei ook dat het me echt wel stond, maar toch twijfel ik zelf. ik ga nog een paar andere winkels doen en keer dan terug naar oostburg. ze waren er inderdaad heel erg vriendelijk! veel succes nog met de trouw!
|
|
Imke
4-4-2009
|
7-12-2008 10:05:46
jaja... ik ken dat ook! Ik ging naar de winkel met het idee van een traditioneel kleed (sleep en kleed uit 1 geheel) maar telkens ik er zo een aan had vond ik het niet zo mooi (mijn lichaam kwam er niet mooi in uit omdat ik een smalle taille heb en breede heupen). Als conclusie trok ik nog naar verschillende winkels, maar telkens kwam ik uit op rembo styling (in twee delen). Heb hier uiteindelijk aan toe gegeven maar nog steeds twijfel ik elke dag (alhoewel ik weet dat ik niet terug kan). Ik heb hier tegen verschillende mensen over gezaagd (mijn vriend wordt hier stilletjes aan zot van)en kijk enorm uit naar 10 januari (eerste pasbeurt). Ik hoop dat ik tegen de trouw volledig overtuigd ben!!!!!
Imke
|
|
Marieke
18-4-2009
|
7-12-2008 10:13:19
Dag Katrien!
Ik herken me volledig in je verhaal hoor. Mijn "voorkeurkleedje" was eentje van LR dat in de brochures etc verschijnt telkens... Toen ik het kleedje op een beurs zag staan had ik het niet eens herkend... hoe teleurstellend zeg! Dan ben ik naar de concept store gegaan in Brugge, had daar m'n gedachten dan op een ander kleedje gezet, was voor iedereen wow!!! Nu ging ik terug om DAT kleedje dus te bestellen, haal ik nog een ander uit de rekken, dat even mooi/moooier was zelf. Ik dus volledig m'n kluts kwijt! héhé de verkoopster cola gaan halen, ik ff in paskot zitten nadenken.
En... ik ben nog van gedacht veranderd, niet het kleedje dus dat ik ging bestellen, maar het andere :)
Heb foto van mezelf in dat kleedje, is wel leuk hoor, dan kan je af en toe eens terug "piepen" zo weet ik dat ik de juiste keuze gemaakt heb.
Grts
Marieke
18/04/2009 honnay@hotmail.com
|
|
Vera
22-8-2009
|
7-12-2008 10:41:25
Hey Katrien, Je verhaal is ook herkenbaar voor mij. Ik was hélemaal gek van Garamaj en Cymbeline. Het eerste kleed dat ik heb gepast was een Garamaj en dat was zó lelijk...ik dacht dat ik nooit een stralende bruid zou worden. Maar blijkbaar klagen daar veel bruidjes van; de pasvormen van Garamaj zijn blijkbaar slecht. Cymbeline daarentegen was prachtig, maar uiteraard prijzig. Ik heb uiteindelijk voor een Pronovias gekozen; eigenlijk helemaal mijn ding en betaalbaar, maar toch een beetje té simpel denk ik soms. En daarom spoken die jurken van Cymbeline nog regelmatig in mijn gedachten! *zucht* Maarja, je ventje weet niet welke jurken je allemaal gepast hebt en zal je dus alleen maar zien in jouw jurk. Dus hij kan niet vergelijken en da's misschien soms maar goed ook ;-)
|
|
Sofie
|
7-12-2008 18:52:15
Hoi Katrien
Klopt het dat de bruidsjurken te Oostburg goedkoper zijn dan in België?
Groetjes Sofie
|
|
Katrien
5-9-2009
|
7-12-2008 19:17:08
Hoi Ben blij dat ik niet de enige ben met deze ervaringen! En ben er ook zeker van ons mannen hun ogen zullen opentrekken! Ik kijk regelmatig eens naar de foto en ik moet zeggen dat dat wel helpt hoor! Moet we wel serieus inhouden om de foto niet te tonen aan mijn ventje om zijn gedacht eens te horen, maar das uiteraard niet de bedoeling hé! Ik heb de prijzen eigenlijk niet vergeleken om eerlijk te zijn maar ik heb het hier toch ook al meermaals gelezen. Ik vond de prijs van mijn kleedje toch nog meevallen (1100-1200 euro incl. stola). xxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|