Terug naar overzicht
Hoi!Het lijkt me dat je al goed gevorderd bent!Voor de trouwringen kan ik je Juwelier Kegels in Sint-Gillis-Waas aanbevelen. Ze hebben een leuke collectie (voor elk budget) en het zijn bovendien sympathieke mensen.Veel succes met de organisatie!Nathalie
Wij trouwen op 17 april en hebben nog een hoop meer te doen!Wat trouwringen betreft, volgens de juwelier waar mijn verloofde mijn verlovingsring gehaald heeft kan je die tot een maand op voorhand bestellen, dus daar maak ik mij nog niet druk over. En bloemen kan tot 3 weken op voorhand, dus dat doe ik ook rustig aan. Ga bij meerdere floristen langs en vraag eens of je in hun portfolio voor huwelijken mag kijken, de meeste hebben een hele resem foto's van wat ze al gedaan hebben en dan kan je makkelijker kiezen.Bij ons komt er een Ierse zanger, een vriend. Hij gaat een prachtig nummer van hemzelf zingen: "I landed on my feet". Zeer mooie tekst (hij heet Daithi Rua trouwens, het nummer werd ook opgenomen door Helen Flaherty).Veel plezier samen!