Nu Online
Momenteel zijn er 366 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 april 2009 - THINGS TO DO

7-12-2008 10:32:28
Hey bruidjes!

Wie van jullie stapt er nog in het huwelijkbootje op 18 april 09?
In hoeverre staan jullie met de voorbereidingen?

Dingen die ik nog moet regelen zijn:

- afspraak met rent a priest (januari) -> heeft er iemand boekjes van een alternatieve viering?
- trouwringen -> toch moeilijk om mooie te vinden?
- huwelijkreis -> wordt waarschijnlijk Andalusië
- proefsessie met de fotograaf
- liedjes zoeken voor in onze alternatieve viering -> komt zangeres (Peggy Richie)
- liedje zoeken voor onze openingsdans
- bloemen

Kan iemand me nog enkele tips geven ivm misboekje, ringen, bloemen, liedjes;

Dank je!

Marieke
honnay@hotmail.com

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 354

Nathalie
20-12-2008
 Meld misbruik7-12-2008 22:06:20

Hoi!

Het lijkt me dat je al goed gevorderd bent!

Voor de trouwringen kan ik je Juwelier Kegels in Sint-Gillis-Waas aanbevelen. Ze hebben een leuke collectie (voor elk budget) en het zijn bovendien sympathieke mensen.

Veel succes met de organisatie!

Nathalie

Annelies
17-4-2009
 Meld misbruik8-12-2008 10:19:36

Wij trouwen op 17 april en hebben nog een hoop meer te doen!
Wat trouwringen betreft, volgens de juwelier waar mijn verloofde mijn verlovingsring gehaald heeft kan je die tot een maand op voorhand bestellen, dus daar maak ik mij nog niet druk over. En bloemen kan tot 3 weken op voorhand, dus dat doe ik ook rustig aan. Ga bij meerdere floristen langs en vraag eens of je in hun portfolio voor huwelijken mag kijken, de meeste hebben een hele resem foto's van wat ze al gedaan hebben en dan kan je makkelijker kiezen.
Bij ons komt er een Ierse zanger, een vriend. Hij gaat een prachtig nummer van hemzelf zingen: "I landed on my feet". Zeer mooie tekst (hij heet Daithi Rua trouwens, het nummer werd ook opgenomen door Helen Flaherty).

Veel plezier samen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...