Terug naar overzicht
Dat is natuurlijk niet erg leuk als je dat meemaakt. Je kunt misschien je haar gewoon ook met een speldje vastmaken zodat het niet in je ogen kan hangen. (halflos als je begrijpt wat ik bedoel)Ik heb niet zo' lang haar (tot 10 cm onder mijn bh-bandje), maar ik doe het ook zo omdat het te zwaar is om op te steken. Ik laat het wel met een grove krul opsteken.groetjesValerie
HELP!!!Dat is inderdaad een nachtmerrie, al goed dat het al op voorhand was en niet met de trouw zelf!Veel succes!Vicky
aiaiai meid dat was dus werkerlijk een nachtmerrie. gelukkig heb ik dat niet voorgehad met mijn huwelijk. bij was het enige nadeel dat mijn moeder het probleem was op mijn huwelijk.groetjes sarahal 27daagjes getrouwd.
hallo,dat was inderdaad nen prutser precies, ik ben zelf kapster en ik kan daar ni aan uit hoe sommige kappers lang haar zo kunnen toetakelen! Ik heb zelf ook lang haar (kan er net niet op zitten), ik laat ze op mijn huwelijksdag opsteken, als je dit nog zou willen risceren moet je gewoon op de man af aan de kapper vragen of hij goed overweg kan met lang haar en als je kapper twijfelt gewoon terug doorgaan!groetjes Veerle