Terug naar overzicht
Beste Dorien,Wanneer trouwen jullie?Ik ben daar is naar een trouwfeest geweest en het is echt een prachtige zaal. De bediening is goed en het eten was héél lekker.Ik weet wel dat er een heel lange wachttijd is. Ik ben in juli gaan horen om in mei/juni ons trouwfeest daar te doen en enkel 1 mei was nog vrij, niet echt een toffe datum.De prijs per persoon valt daar ook goed mee hoor. Je moet maar eens een afspraak maken en gaan kijken.Veel plezier!Wendy16 mei 2009
Ik heb er ondertussen een paar feesten verzorgd en ik vind dat toch een van de mooiere zalen.Super verzorgde dessertenbuffetten en vriendelijke mensen.De zaal heeft wel baat bij wat extra verlichting en zeker wat extra sound (subje is aan te raden)cheers, dj LeBart
Wij trouwen 10 juli 2010 dus hebben nog wel even tijd maar beginnen volgende maand toch al met het zoeken van een zaal.
Hey Dorien,Wij zijn daar zelf getrouwd en hebben niks dan lof gekregen van onze gasten en waren zelf ook héél erg tevreden. De prijzen zijn er zeer betaalbaar, de service is prima en de zaal dik in orde. Vooral als je de oprijlaan op rijdt, heb je zoiets van...wow.Moet je zeker eens langs gaan!GroetjesJo
Hoi,Ik heb daar ook al een trouwfeest meegemaakt en inderdaad niks op aan te merken. Als je toch in die buurt aan het zoeken bent is misschien Gasthof Ter Venne ook een leuke zaal, ook betaalbaar!