Terug naar overzicht
hallo,wij vonden het heel moeilijk om een dj te kiezen en uiteindelijk is het omega belquim sound & light geworden. het is een jonge gast die komt draaien. Hij gaat zowel house, oude liedjes, ... vanalles draaien en niet in blokken dus van het ene naar het andere zo blijft iedereen op de dansvloer zegt hij. We hopen dat het goed gaat want dat is heel belangrijk he een dj.www.omegabelqium.be Nog 38 dagen.groetjes annelies
Hoi,wij hebben gekozen voor disco Amigo met DJ Bart De Graaf(www.dynamo.be ). We hebben over hem al zeer veel positieve zaken gehoord.groetjesKaren (22-07-2005)
Hoi Julie,Wij hebben ook DJ Bart De Graaf. Hij draait het huwelijk van mijn vriendin binnen 2 weken, en een paar weken later de onze.Ik ging ooit naar oudejaarsfuiven waar hij draaide en het was echt super! Hij krijgt bijna iedereen op de dansvloer.Hij is o.a ook DJ bij een radiozender in West-Vlaanderen.Toen ik hem belde zei ik: ik wil geen boempapa muziek, schlagers of vogeltjesdans en hij zei: "goed! want ik draai dat niet".Hij is gewoonweg toppie! En betaalbaar.Je moet eens kijken op zijn website en daar kan je heel wat referenties terug vinden (zoals Karen hieronder opgaf: www.dynamo.be Succes!Groetjes,Sophie
bart de graaf is uitstekend.Maar ook op minstens hetzelfde niveau zijn Infiniti (Chris uit Koekelare)(zie via website www.huwelijksdag.be ), alsook JMC (Jan Samaey) uit Oudenburg. Sfeer tot en met!!
Onze keuze was ook snel gemaakt.Aangezien mijn nicht met partysound huwde en toen echt wel een mega-party was hadden we het niet moeilijk om te kiezen.Wij huwen in Biezenhof en waren tevens vrij in de keuze...Ik ben er zeker van dat weook zo een toffe avond te hebben want hij luisterde echt goed naar de mensen en speelde er goed op in.Dat is steeds belangrijk op een feest.De gesprekken verliepen in elk geval zeer vlot en de prijs viel aardig mee.Toch plezant als je de dj al op voorhand aan het werk zag.