Nu Online
Momenteel zijn er 762 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

11-12-2008 14:16:58
hey iedereen,

ik ben vandaag eens langs het reisburo geweest voor onze huwelijksreis in mei. Het is de bedoeling ergens naar azie te trekken, we zijn al 2 keer in thailand geweest. Maar die man het reisburo begon al reizen uit te leggen met een budget van 2500€ per persoon. Ik vind het persoonlijk wel héééél veel geld. We zijn voor 1300€ dit jaar voor 17 dagen naar thailand gegaan. Ligt het aan de periode, of wordt er gewoon als je zegt huwelijksreis gewoon een flinke som bijgedaan? iemand wat betaalbaardere reizen gezien?

groetjes,
annelies

annelies
24-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1066

Mandy
8-5-2009
 Meld misbruik11-12-2008 14:34:09

Hey,
Wij gaan met zen twee 15 dagen naar marmaris in turkije en dat komt op ongeveer 1200 euro. We vertrekken 13 mei.

Groetjes
Mandy
08/05/2009

Arianne
1-8-2009
 Meld misbruik11-12-2008 14:55:46

@Annelies: we hadden het al opgegeven om een exotische huwelijksreis te maken met een redelijk budget. Waar zijn jullie dan heen geweest voor 1300€? Was dat voor twee personen?

Nathalie
27-6-2009
 Meld misbruik11-12-2008 15:37:44

Hallo,

ik was zelf graag naar kenia gegaan op huwelijksreis maar ik heb nog geen betaalbare reis gevonden daarnaartoe. Op de huwelijksbeurs stond een bureau van afrikareizen en zij rekenden aan 2700 euro per persoon ongeveer. Dat gaat er voor ons toch ook wel over!
dus we zijn nog naarstig op zoek naar iets exotisch en toch wat betaalbaarder!
Veel succes er nog mee!

groetjes,
Nathalie

Kirsten
9-5-2009
 Meld misbruik11-12-2008 17:07:15

hoi,

als je gewoon alles zelf regelt ben je veel goedkoper af. Zeker voor Azië gaat dit perfect (mei is ook geen hoogseizoen).
Wij hebben al meerdere reizen van 4 weken naar Azië en Latijns-Amerika gemaakt, zonder reisbureau en dit kostte ons toen max 1800 Euro pp (met telkens gigantisch veel souvenirs mee inbegrepen :-) ). Dit was natuurlijk niet in "huwelijksreis" hotels, maar als je korter gaat compenseert dit wel.
Lang leve de Lonely Planet, Rough Guide en Trotter :-)

groetjes
Kirsten

annelies
24-5-2009
 Meld misbruik11-12-2008 21:59:57

aan arianne,

de grote rondreis van thailand met enkele dagen strand (pataya wel is waar, niet doen hoor) met best-tours kwam op 1135€ (het drietje stond mis) per persoon!
maar wel 17 dagen weg aan de andere kant van de wereld in 4-5 sterren hotels

Ga anders ook graag met de rough guide op reis (mijn favoriete reisgids, beter dan de lonely planet) maar voor onze huwelijksreis,... stel mij een hutje op een of ander paradijselijk strand voor, maar dan wel betaalbaar, wie weet (nu ben ik aan het zoeken voor senegal)

groetjes, annelies

ellen
4-7-2009
 Meld misbruik12-12-2008 9:17:47

hey,

als je het ziet zitten om zelf wat te regelen dan lukt dit wel hoor.

wij gaan gewoon zelf goedkope hotels zoeken. veel musea en tempels bezoeken, beetje wandelen, beetje fietsen...

en dan... tromgeroffel. laten we ons eens lekker enkele dagen verwennen in een luxe spa en ook voor het snorkelen gaan we zorgen dat we op een piekfijne plek zitten.

zo heb je toch even luxe en compenseer je op de kostprijs door het andere deel van de reis goedkoper te slapen.

wij zijn dit jaar naar thailand gegaan en hebben steeds geslapen voor 4 euro de kamer, af en toe 10 euro en de honeymoonsuite (om te testen :-) ) 99 euro

groetjes ellen

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik12-12-2008 11:40:57

Hey Annelies,

hebben jullie een voorkeur in Azië?
Want Thaïland is natuurlijk het goedkoopste van de Aziatische landen, maar als je bvb een 'shocking Promo Bali' kan boeken met Sunworld betaal je ook géén 2500 euro. Ook met Thomas Cook kan je naar Bali gaan voor 2 weken in hotels waar je ook géén 2.000 euro neertelt per persoon.

Is ook een beetje afhankelijk wat je wil en wat je reisagent je voorlegt natuurlijk hé.

Als je meer info wil mag je me gerust mailen: travelangelke@yahoo.com

groetjes

Cindy
13/06/2009

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums