Nu Online
Momenteel zijn er 348 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsschoenen

17-12-2008 9:40:50
Nu ik mijn kleedje gevonden heb, begin ik stillekesaan uit te kijken naar bijpassende schoenen. Ik ging dus vorige week opnieuw naar dezelfde winkel om de schoenen te bekijken en eventueel een stukje stof mee naar huis te nemen.

Het is een stukje stof geworden... :-) hm hm, de bijpassende schoenen kosten €210!! En de glans die er in zit, is echt die van een bruidsschoen, dus dat doe je waarschijnlijk niet echt veel meer aan achteraf.

Dus... waar haalden jullie jullie schoenen? Mijn kleed heeft een typische bruidsschoen nodig. Waar vind ik die aan een lagere prijs? Regio Oost-vlaanderen mss?

Al nen dikke merci!

Lien
01/08/2009

Lien
1-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1349

Vera
22-8-2009
 Meld misbruik17-12-2008 10:57:05

Hoi Lien,
Ik vind die typische bruidsschoenen ook vreselijk duur. Aan een paar mooie laarzen kan ik wel €200 uitgeven, maar aan bruidsschoenen die je meestal maar 1x draagt kan ik dat niet. Volgens mij profiteren die bruidsmerken daar ook enorm van. Ik trouw ook in augustus en ga wachten tot de lentecollecties uitkomen in de gewone schoenenwinkels. Met een beetje geluk zijn witte/lichtbeige schoenen in 2009 in de mode en dan kan je ook wel zomerschoenen kopen aan €100 denk ik.

Lisa
23-1-2009
 Meld misbruik17-12-2008 11:09:21

www.sluier.nl levert het merk viviane. Zelf heb ik deze schoenen ook en zitten erg fijn. Prijs is € 50 euro exclusief verzendkosten. Zeker de moeite waard.

De Viviane schoenen zijn leverbaar in het wit, pearly (licht ivoor), ecru (romig/gelig ivoor) en zwart. Het meerendeel van de modellen vallen ruim uit. Bij twijfel de kleinste maat bestellen.

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik17-12-2008 12:51:23

Mijn schoenen komen uit de winkel waar ik mijn kleed gehaald heb en ze hebben ook een speciale kleur en vorm, dus ik ga die waarschijnlijk ook nooit meer aandoen ... Toch vind ik dat ze perfect bij het kleed passen! Ik heb er ook EUR 200 aan betaald!

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik17-12-2008 13:05:52

Hallo,

in Sint-Gillis (Dendermonde) zijn twee mooie schoenenwinkels bijna naast elkaar gelegen. Ik heb de mijne gevonden bij De Bruyne. De andere winkel (waarvan ik de naam niet herinner) heeft meer typische bruidsschoenen, maar ik vond er mijn ding niet echt.

Joke
25-4-2009
 Meld misbruik17-12-2008 15:03:34

Hallo,

Ik heb mijn schoenen gehaald in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht. Omdat het opendeurdagen waren, kreeg ik voor een welbepaald bedrag korting op de schoenen, waardoor mijn schoenen zogezegd nu maar 5€ hebben gekost... De schoenen zaten zalig, net pantoffels, dus heb ik niet getwijfeld. Het zijn van die Coloured Shoes (in gebroken wit of ivoor), die je achteraf in elke kleur kan laten herschilderen.

Moest ik die meevaller niet hebben gehad, had ik ook gewacht tot de lente- en zomercollectie van de "gewone schoenen", want 200€ wilde ik echt niet geven aan bruidsschoenen.
Wellicht komt dat omdat mijn vriendin voor haar bruidsschoenen 250€ had betaald en zij de dag zelf al een hak onder haar schoen kwijt was nog voor zij het ouderlijk huis uit was... en daar moet je dan 250€ voor betalen...

Groetjes en veel succes !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...