Terug naar overzicht
Hoi Lien,Ik vind die typische bruidsschoenen ook vreselijk duur. Aan een paar mooie laarzen kan ik wel €200 uitgeven, maar aan bruidsschoenen die je meestal maar 1x draagt kan ik dat niet. Volgens mij profiteren die bruidsmerken daar ook enorm van. Ik trouw ook in augustus en ga wachten tot de lentecollecties uitkomen in de gewone schoenenwinkels. Met een beetje geluk zijn witte/lichtbeige schoenen in 2009 in de mode en dan kan je ook wel zomerschoenen kopen aan €100 denk ik.
www.sluier.nl levert het merk viviane. Zelf heb ik deze schoenen ook en zitten erg fijn. Prijs is € 50 euro exclusief verzendkosten. Zeker de moeite waard. De Viviane schoenen zijn leverbaar in het wit, pearly (licht ivoor), ecru (romig/gelig ivoor) en zwart. Het meerendeel van de modellen vallen ruim uit. Bij twijfel de kleinste maat bestellen.
Mijn schoenen komen uit de winkel waar ik mijn kleed gehaald heb en ze hebben ook een speciale kleur en vorm, dus ik ga die waarschijnlijk ook nooit meer aandoen ... Toch vind ik dat ze perfect bij het kleed passen! Ik heb er ook EUR 200 aan betaald!
Hallo,in Sint-Gillis (Dendermonde) zijn twee mooie schoenenwinkels bijna naast elkaar gelegen. Ik heb de mijne gevonden bij De Bruyne. De andere winkel (waarvan ik de naam niet herinner) heeft meer typische bruidsschoenen, maar ik vond er mijn ding niet echt.
Hallo,Ik heb mijn schoenen gehaald in de winkel waar ik mijn kleed heb gekocht. Omdat het opendeurdagen waren, kreeg ik voor een welbepaald bedrag korting op de schoenen, waardoor mijn schoenen zogezegd nu maar 5€ hebben gekost... De schoenen zaten zalig, net pantoffels, dus heb ik niet getwijfeld. Het zijn van die Coloured Shoes (in gebroken wit of ivoor), die je achteraf in elke kleur kan laten herschilderen.Moest ik die meevaller niet hebben gehad, had ik ook gewacht tot de lente- en zomercollectie van de "gewone schoenen", want 200€ wilde ik echt niet geven aan bruidsschoenen.Wellicht komt dat omdat mijn vriendin voor haar bruidsschoenen 250€ had betaald en zij de dag zelf al een hak onder haar schoen kwijt was nog voor zij het ouderlijk huis uit was... en daar moet je dan 250€ voor betalen...Groetjes en veel succes !