Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dansclub regio Hamme - OVL

23-12-2008 11:51:36
Hallo bruidjes!

Ik ben op zoek naar een Dansschool Regio Hamme OVL waar we nu nog kunnen aansluiten.
Ons huwelijk is 18/04 en ik had graag een paar danslessgen gevolgd.

Het jammere is dat blijkbaar veel dansscholen al in sept. gestart zijn.

Wie kan me helpen?
Regio Hamme, St. niklaas, Lokeren, Dendermonde, Stekene, ...

Dank je!

Marieke
honnay@hotmail.com

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 496

Carolina
1-8-2009
 Meld misbruik23-12-2008 12:10:55

Ik denk dat je beter wat privé lessen gaat volgen. Met een gewone basiscursus ga je op een paar weken tijd enkel de basis hebben van een paar dansen maar veel ga je nog niet kunnen dansen hoor. Halverwege het jaar inpikken gaat ook heel moeilijk worden hoor of je moet al wat kunnen dansen. Je hebt de basis gemist en ook het "woordgebruik" gaat moeilijk zijn.
groetjes,
Carolina
Wij dansen in Time out in Herentals, maar dat zal waarschijnlijk veel te ver zijn hé.

Leen
25-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 15:37:12

Hallo,

Wij volgen de basiscursus in Lier, waarschijnlijk wel te ver voor jou, maar er begint een nieuwe lessenreeks in januari.
Ik heb in een aantal dansscholen gezien dat ze met een nieuwe reeks in januari starten.
Wat Carolina zegt is wel waar, met een basiscursus krijg je van vele dansen enkele stapjes aangeleerd, maar bij ons is hier zelfs geen slow bij.
Je kan misschien beide combineren zoals wij gaan doen dan hoeven ze de basis al niet meer uit te leggen.

groetjes
Leen

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 16:34:41

Hey bij ons is het idd de bedoeling om al gewoon het "gevoel voor ritme" een beetje mee te proberen krijgen :))

Maakt dus niet uit wat het is, als het maar start in januari ofzo :)

Dank je alvast Lier & Herentals zijn wel een beetje ver, jammer.

Groetjes!

Marieke

benny

Meld misbruik24-12-2008 0:55:45

de lokerse dansschool niet zo ver van jullie en veel jonge koppeltjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...