Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellenfeest - idee'tjes

23-12-2008 16:56:39
Bruidjes!

Met ons huwelijk van 18 april in het vooruitzicht, had ik een vraagje.
Doen jullie een vrijgezellenfeestje?
Zo ja, man & vrouw samen of niet?
Wij zijn beiden zo geen uitgaanders (vroeger wel hihi, maar nu niet meer).
Dus voor mij is met één grote groep iets gaan eten ofzo ook al leuk?
Of ja, andere idee'tjes bowlen ofzo zie ik niet zitten, ik haat dat :)

Groetjes!

Marieke

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 2398

eva
26-10-2008
 Meld misbruik23-12-2008 17:37:25

Wij hebben voor mijn vrijgezellendag een stadsspel gedaan in Antwerpen (kan ook in andere steden, maar weet niet vanbuiten welke). Het was met bandieten en politie teams, veel lopen, maar echt gelooflijk leuk!
Als je wil zoek ik wel even terug op wat het was.

groetjes,
eva

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 18:50:18

Wij hadden vorige zomer een vrijgezellenfeest waarbij de dames en heren apart op stap gingen en 's avonds tegen +/- 23u kwamen we samen in een karaokebar om daar nog een feestje te bouwen. De bruid en bruidegom wisten echter niet dat ze elkaar die avond nog zouden zien!

Lieve
25-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 19:32:59

Dag Marieke,

Mijn zus zal mijn vrijgezellen organiseren - iets rustigs denk ik, een workshop pralines maken ofzo en dan ergens gaan eten. Maar zonder heren, want mijn aanstaande wil geen vrijgezellenfeestje (misschien verandert hij nog van gedacht na de mijne :-) ).

@eva: zo'n stadsspel zie ik ook wel zitten... Kun je daar iets meer over vertellen ? Dan kan ik mijn zusje een tip geven ;-)

s
1-6-2007
 Meld misbruik23-12-2008 20:44:19

Ik vind heel dat vrijgezellending maar niks en heb dus ook niets gedaan.
Mijn man heeft zich wel overgeleverd aan zijn vrienden en hem een namiddag laten uitlachen. Helaas moest hij mij achteraf gelijkgeven.

Voor mijn beste vriendin heb ik wel een vrijgezellendag in elkaar geflanst die heel geslaagd was. Ze wist van niks, maar mocht wel zelf de genodigden kiezen en zeggen wat ze niet wilde. Op het verkleden na (voor 10 mnuutjes maar) hebben we naar haar wensen geluisterd. Haar zus wist de plannen, dus die kon alles goedkeuren en wat bijsturen wat het eten betreft.
Het was een heel eenvoudig dagje en toch leuk!
Doe vooral wat je zelf wil! Desnoods organiseer je het zelf. Maar laat je niet overgeven aan een bende die denken dat het vooral grappig, zat en om uit te lachen moet zijn.

eva
26-10-2008
 Meld misbruik23-12-2008 21:27:29

Dag Lieve,

dit is de website van het spel dat wij gedaan hebben: http://www.lamosca.be/index_du.htm
Het was The Target in Antwerpen. Je krijgt per team een GSM met GPS. 1 team is bandiet en moet dingen stelen, de andere 3 teams zijn politie teams en moeten de bandiet dood schieten. Alles gebeurt met de GSM en als het spel gedaan is (bandiet dood, of bandiet voldoende geld verdiend) kan je alles herstarten en wisselen van team. Zeker niet bang zijn om te lopen, dat maakt het alleen maar spannender!

groetjes,
eva

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:07:59

Dag Eva!

Dat stadsspel is wel een leuk idee, ik ga het eens bekijken. Wat kost dat ongeveer?
Nu vraag ik me ook af, als je die vrijgezellen dan doet? Vb. gaan eten, sauna, stadsspel, ... wie betaald dat dan allemaal?

Is dat ieder zijn deeltje of moet ik als aanstaande bruid alles betalen?

Mercikes al voor de leuke idee'tjes!!

x

Marieke

katrien
4-7-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:15:33

bij ons is het de gewoonte dat vrienden alles regelen. en dat zij dan een pot uitleggen. als vrijgezel moet je dan verschillende opdrachten doen die ook geld opbrengen. maar je moet niks uit eigen zak betalen... ben al kei nieuwsgierig naar de mijne...

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik23-12-2008 22:24:06

Ik kwam hier net op nen website terecht,

http://www.cocktailsathome.be/

ziet er wel iets leuk uit!

s
1-6-2007
 Meld misbruik24-12-2008 8:28:03

Ik heb de vrijgezellen voor een vriendin voorbereidt en ieder betaalden zijn deel. Het deel voor de toekomstige bruid werd verdeelt onder de aanwezigen.

Bij mijn man zijn vrijgezellenfeest is het ook zo gebeurd.
Mijn schoonbroer heeft over een paar maanden ook zijn vrijgezellenfeest en ook daar betaald ieder voor zich en een deel voor de bruidegom.

Isabelle
4-10-2008
 Meld misbruik24-12-2008 9:49:36

Ja, vooral doen wat je zelf graag doet en vooral niet doen wat je niet ziet zitten. Wij waren beide niet voor vrijgezellenfeest. Ik kon mij niet voorstellen dat ik op de grote markt in aalst belachelijk gekleed de mensen moet lastigvallen voor een handtekening op mijn buik of weet ik veel wat. Die opdrachtjes uitvoeren vind ik maar niets. Als je sommige groepjes van een vrijgezellen tegenkomt, vind ik het pijnlijk genant in hun plaats. Meestal hebben ze niet zoveel fun. Anderzijds: zo'n stadsspel of een workshop kan wel leuk zijn. Maar ik had geen zin om mijn geld daaraan te geven. Iedereen doet natuurlijk wat ze zlef leuk vinden he.

Lindsey
13-6-2009
 Meld misbruik24-12-2008 10:21:20

Hallo bruidje

Wij trouwen op 20 juni 2009 en ook wij krijgen ons vrijgezellenfeest. Ik en mijn ventje hebben het onze laten regelen door onze vrienden. We hebben ook doorgegeven wie we meewilden maar voor de rest hebben wij niks in de pap te brokken. Mijn ventje gaat naar Blankenberge en ik..... geen idee! Ik hou ook niet zo van uitgaan tot in de vroege uurtjes maar die dag wil ik daar wel eens een uitzondering voor maken! Tenslotte maak je dit maar 1 keer in je leven mee hé! Laat ons maar 1 ding hopen... dat ze geen stripper geboekt hebben! Dan kan mijn feest starten met prachtige blozende wangetjes!

Groetjes

Lindsey

Hans

Meld misbruik31-12-2008 14:57:20

Ik kan u een Vip bus aanbieden om samen met de andere feestvierders een leuke avond tegemoet te gaan.
s'morgens ontbijt op bus.
Wij helpen u graag met het organiseren van jullie huwelijksfeest of vrijgezelfeest.
clacot@telenet.be
478/877839
u vindt ons op de beurs wij trouwen 2009 in kortrijk van 9 tot en met 11 januari(stand 1121)

Hans

Meld misbruik31-12-2008 14:57:32

Ik kan u een Vip bus aanbieden om samen met de andere feestvierders een leuke avond tegemoet te gaan.
s'morgens ontbijt op bus.
Wij helpen u graag met het organiseren van jullie huwelijksfeest of vrijgezelfeest.
clacot@telenet.be
478/877839
u vindt ons op de beurs wij trouwen 2009 in kortrijk van 9 tot en met 11 januari(stand 1121)

Peggy
16-5-2009
 Meld misbruik11-1-2009 14:44:47

bij ons organiseren onze getuigen ons vrijgezellenavond, ik hoefde enkel namen met telefoonnummers door te geven wie ik erbij wilde en zij doen de rest, voor de rest heb ik geen idee wat me te wachten staat :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...