Nu Online
Momenteel zijn er 426 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wanneer vervoer

27-12-2008 13:21:35
Hoi
Wij twijfelen om een ceremoniewagen te huren voor ons huwelijk.
Wij trouwen wel in de late namiddag en doen de fotoshoot dus in de voormiddag.
De bruidegom komt zijn bruid dus 's morgens afhalen om dan op fotoshoot te vertrekken.
Is het dan gebruikelijk om hiervoor een wagen te huren?
Of gebeurt dit pas als we 's middags samen naar het stadhuis vertrekken?
Mij lijkt het dan leuker om er een mooie wagen bij te hebben(vervoer van thuis naar stadhuis en van stadhuis naar de feestzaal). Maar hoe komt de bruidegom dan zijn bruidje afhalen 's morgens??
Als het zowel 's morgens als 's middags moet, is er ook een serieuze tijdspannen tussen.
Hoe lossen jullie dit op??
Alvast bedankt
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 304

Els
4-7-2009
 Meld misbruik27-12-2008 19:46:49

hoi!

Wij hebben alleen vervoer in de middag om naar de kerk en feestzaal te gaan. In de voormiddag nemen we ook de foto's maar daarvoor hebben we geen vervoer voorzien. Mijn vriend komt me halen met zijn auto en dan gaan we samen foto's nemen.

groetjes

Hans

Meld misbruik31-12-2008 14:49:47

Hallo,

ClaCot geeft misschien wel een leuk en uniek ceremonie vervoermiddel. een unieke vip bus.
Kom gerust eens langs onze stand op Wij Trouwen in Kortrijk van 9 tot en met 11 januari (stand1121)

Met vriendelijke groeten

ClaCot catering & events
0478/877839
clacot@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...