Terug naar overzicht
Hey, ik heb die bon ook gewonnen hier ook opgezet, ik deed die zelfs voor minder weg en ik kreeg alleen negatieve kritiek, dus ik hoop dat je dit niet ook over je heen krijgt. groetjes Annelies
Ja, ik blijf het schandalig vinden om iets wat je gratis krijgt te verkopen. Maar hey, ik weet het, er loopt veel egoistisch volk rond!Als die juwelier niet in uw buurt ligt, dan doe je gewoon niet mee met wedstrijden en geef je bruidjes uit die regio de kans.Nu ja, ik ben getrouwd en niet uit die buurt, dus mij kan het niet schelen, ik zou er alleen m'n geld niet aan geven. Als ik iets win waar ik niets mee ben, dan geef ik dat (met plezier zelfs) gratis weg!
Annelies, idd krijg ik al een negatief berichtje. ik heb jouw bericht zelf niet gelezen. mocht ik gezien hebben dat er zo negatief gereageerd werd, zou ik het er niet opgeplaatst hebben. idd, als je iets krijgt, waarom dan geld voor vragen? maar 't is niet zomaar een gadget hé, het gaat over een waardebon = geld hé. en ik vind, geld geef je toch niet zomaar weg, tenzij aan een goede vriendin? enfin, als er geen interesse is, geen probleem. heb jij hem nog van de hand kunnen doen hier op de site? of niet gelukt?groetjes,herlinde
Beste,Ik ben ook niet van de streek, maar ik vind niet dat men daar zo negatief moet op reageren.Je doet een goeie zaak voor toekomstige trouwers. Ze kunnen er heel wat mee in hun zakken steken dankzij jou.Niet van aantrekken, ik zou het ook doen!