Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidegom

1-1-2009 21:30:41
Hallo
Wij trouwen op 04/09/09 en we vroegen ons af wanneer het tijd wordt voor de bruidegom om een kostuum te zoeken?
Alvast bedankt!
xxx

Katrien
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 509

Vanessa
5-9-2009
 Meld misbruik2-1-2009 0:08:37

Hey,

Wij trouwen op 5 september 2009 en mijne vriend gaat er zaterdag al naar gaan kijken. Maar dit gewoon omdat er solden zijn maar eigenlijk heb je daarvoor zeker nog 3 of 4 maand de tijd. ;-)

grtjes

Lieve
27-6-2009
 Meld misbruik2-1-2009 0:20:31

Hey!

Wij trouwen in juli. Ik begon mij deze week ook af te vragen wanneer ik nu moest beginnen kijken voor het kostuum voor mijn man, dus heb ik gebeld naar een winkel die deze verkoopt en ik heb het gewoon aan hen gevraagd. Ze zeiden dat ik nog tijd genoeg had, en dat ik hier maar rond februari-maart voor moest kijken. Dus 4-5 maanden voor het huwelijk. Ik ga dus nog even wachten...

Groetjes,
Lieve

Valerie
2-5-2009
 Meld misbruik2-1-2009 10:39:06

Afhankelijk van wat jullie willen, mijn vriend wou er eentje van Cossmo en die collectie is binnen in de winkels,hij heeft 't zijn al gekocht. Wij trouwen in Mei.

Valerie

lesley
20-6-2009
 Meld misbruik2-1-2009 10:59:23

Hallo, wij trouwen op 20 juni en mijn vriend heeft zijn kostuum al gekozen en besteld, normaal gezien moet je zeker rekenen op 4 à 5 maand voor de trouw, dan heb je nog tijd genoeg.

Ilse
17-10-2009
 Meld misbruik16-1-2009 18:17:34

wij trouwen op 17 oktober en ik denk dat we met de zomersolden gaan kijken voor zijn kostuum. Het valt ook te zien wat je wil natuurlijk. Mijn ventje gaat voor een gewoon pak met das, maar als je in speciaalzaak gaat, is de keuze misschien beperkter.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info