Terug naar overzicht
Bruidskindjes,Gebruikelijk om deze mee naar de wettelijke trouw te nemen. Dat weet ik om eerlijk te zijn niet. Maar doe gewoon wat jij het leukste vind.En het hoeft toch niet steeds een meisje en een jongen te zijn. Twee jongetjes kan toch ook perfect. Of slechts 1 bruidsjongen kan toch ook. Volgens mij weeral lekker je zin mee doen.
Wij zijn voor de wet getrouwd in België en hadden 2 bruidsmeisjes.Gewoon doen wat je zelf wil!
Wij hadden 1 bruidsjongen van 2j. Daar doe je gewoon lekker je zin mee. Wij zijn ook voor de kerk getrouwd, maar moest het enkel voor stadhuis geweest zijn, dan was onze bruidsjongen er ook bij hoor. Doe gewoon je zin en geniet van jullie dag!
Tuurlijk kan dat voor de gemeente, was ook zo bij m'n zus. Ik denk dat dat perfect is, 1 bruidskindje, zoals je zegt voor de ringen. Moet je geen extra kindje zoeken en geen extra taken.
Hoi Katrien,Wij trouwen ook enkel voor de wet hebben 5 bruidskindjes! Onze 2 kinderen en 3 nichtjes. Ik weet ook niet of het gebruikelijk is, maar je moet doen wat je zelf wil. Het is tenslotte jullie dag!