Nu Online
Momenteel zijn er 525 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite

18-7-2005 9:21:17
Hallo iedereen,

wie loopt er bij jullie allemaal in de suite? Enkel de ouders en broers/zussen of ook de nonkels en tantes?

Ik heb namelijk geen broers/zussen, en mijn vriend maar 1 broer. Dus zonder nonkels en tantes wordt het een heel kleine suite.

Maar met mijn nonkels en tantes hebben we dan weer niet zo'n goed contact (geen ruzie, maar gewoon een koele relatie). En om ze dan de hele dag bij ons te hebben is misschien weer wat te veel van het goede. Het zou enkel gaan om 2 tantes en 2 nonkels, meer zijn er niet.

Wat zouden jullie doen?

Lindsay
6-5-2006
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 496

davine
31-3-2006
 Meld misbruik18-7-2005 9:56:32

Dag Linday,

Wie zijn jullie getuigen? Heb je geen neven of nichten van jullie leeftijd waar je goed contact mee hebt? Als je het niet ziet zitten om met die nonkels en tantes te gaan, zou ik voor een korte suite kiezen.

Veel succes
Davine

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik18-7-2005 10:06:37

Hey, Wij hebben een hele kleine familie, dus gaat iedereen mee in de suite. Onze ouders, mijn vriend zijn twee zussen met partner, 2 tantes en 1 nonkel, onze getuigen, 6 kindjes.
Mijn getuige is mijn vriend zijn oudste zus, en zijn getuige is zijn beste vriend.
We hebben eigenlijk iedereen heel de dag dicht bij ons.
Wij gebruiken een Amerikaanse schoolbus als vervoer, zodat iedeeren inneens mee kan.
Groetjes Cindy

An
24-9-2005
 Meld misbruik18-7-2005 10:20:54

Bij ons gaan in de suite:
- wij met de 4 bruidskindjes
- onze ouders
- wij hebben elk nog 1 grootvader die ook heel trots zijn
- onze getuigen met hun partner
- mijn 2 zussen met hun man

Bij ons komt het nu zo uit, maar ik zou er niets mee inzitten om een kleine suite te hebben. Beter intiem met je naaste familie als met mensen erbij waarmee je helemaal niet zo close bent. Je hebt nu eenmaal een kleine familie.
Bij ons is het een probleem dat we zo'n grote families hebben, niet zozeer voor de suite, maar voor het feest. We hebben nog weinig plaats voor vrienden als we geen feest willen met 300 man. Tantes, nonkels, neven en nichten aan beide kanten en we zijn al met 150 man. Dus in mijn ogen heb jij een luxeprobleem ;-)
Groetjes

cindy
10-6-2006
 Meld misbruik18-7-2005 10:20:58

hoi,

bij ons lopen de ouders, de getuigen, de bomma en den bompa :))), de bomma alleen, de tante, de bruidskindjes, en het bruidspaar he :)))

wij zitten met 20 mensen in onze suite.
dus da begint al he, maar ja de beide ouders uiteen en dan daar de nieuwe partners bij he, en dan hebben wij ieders twee getuigen he.maar onze getuigen van het gemeente huis mogen mee in de suite van de kerk. dan hebben z daar ook nog iets aan he.

grts cindy 10.06.2006

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik18-7-2005 10:23:21

Davine,

onze getuigen zijn mijn vader en mijn vriend zijn broer.

kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik18-7-2005 12:06:04

Hallo,

Bij ons loopt er mee in de suite:
- onze 2 bruidskindjes
- mijn ouders
- mijn vriend zijn ouders met hun nieuwe partners
- onze getuigen (mijn zus en zijn broer - vormen samen ook een koppel!)
- 3 grootouders

kathleen
03.12.05

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik18-7-2005 18:08:09

bij ons is het:

* mijn vriend & zijn mama
* ikke & papa
* 3 bruidskindjes
* mijn mama & mijn vriend zijn broer
* mijn schoonpapa en zijn vriendin
* mijn vriendin & partner
* en nog een vriendin & partner (ze zijn beiden mijn getuige: eentje voor de wet en eentje voor de kerk)

dus een 15-tal mensen....groot genoeg voor mij!

groetjes
sophie

Heidi
11-2-2006
 Meld misbruik24-7-2005 21:32:35

Bij ons ook zeer beperkt
*wij
*ons ouders
*mijn verloofde's zus (mijn getuige) en haar vriend
*de getuige van mijn vriend en zijn vriendin

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...