Terug naar overzicht
www.zoover.nl daar vind je echt alle hotels
Hey Marieke,volgende hotels hebben eigen parking/garage:* Dauro*** (privéparking 12 euro/24u)* NH Victoria**** (parking 17 euro/24u)* Hotel Guadalupe*** (parking tegenover het hotel 13,5€/24u, niet van het hotel zelf, maar voordeeltarief voor hotelgasten)* Hotel Los Angeles**** (hotelparking 16,5 euro/24u)De bovenste 2 hotels zijn uit de brochure Charming Spanje van Transeurope, de 2 laatste zijn uit de Thomas Cook Citytrips brochure.Als je meer info wil, mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.comSucces!Cindy13/03/2009
Dag Cindy,Echt bedankt!Ik ga ze eens bekijken.Ik had ééntje gezien in Granada.Los Navas, maar dat ligt vlak in het centrum en in de commentaren van ex-bezoekers heb ik gezien dat het soms tot 2u 's nachts echt luidruchtig is.Mijn e-mail is honnay@hotmail.com.Het boekje van TransEurope heb ik thuis.Ik kijk er straks eens in.GroetjesMarieke
Hey Marieke, Ons hotel in Granada had een eigen parking, NH Inglaterra. Toen wij er echter met onze huurwagen aankwamen, stond die vol (je kon er bovendien ook heel moeilijk geraken met de werken die er toen bezig waren, maar kom) en wij hebben 'm toen ook in een betaalparking moeten zeggen (bijna 90 euro voor 3 dagen: dat was wel effe schrikken!!!)Maar je kan er, denk ik wel, je plaats wel reserveren.Groetjes en veel plezier daar!Ticketjes voor het Alhambra niet vergeten te bestellen, hé?! ;-)GroetjesInesreeds 99 dagen getrouwd