Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

GRANADA - op zoek naar goed hotel

8-1-2009 22:39:08
Dag bruidjes,

Aangezien toch al heel wat mensen onder jullie reeds in Granada geweest zijn :-)

Ik ben op zoek naar een hotel om 2 nachten te slapen, maar liefst met parkeergelegenheid aan het hotel zelf.
Nu had ik eentje op het oog waar dit niet zo is, en ik vrees er een beetje voor. Zo een publieke parking in de buurt kan je toch niet op betrouwen qua beschikbaarheid, niet?

Dus alle hotels zijn welkom zou ik zeggen!
Goede en negatieve ervaringen.

Marieke
18/04/2009

Marieke
18-4-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 616

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik9-1-2009 8:00:00

www.zoover.nl

daar vind je echt alle hotels

Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik9-1-2009 10:30:26

Hey Marieke,

volgende hotels hebben eigen parking/garage:
* Dauro*** (privéparking 12 euro/24u)
* NH Victoria**** (parking 17 euro/24u)
* Hotel Guadalupe*** (parking tegenover het hotel 13,5€/24u, niet van het hotel zelf, maar voordeeltarief voor hotelgasten)
* Hotel Los Angeles**** (hotelparking 16,5 euro/24u)

De bovenste 2 hotels zijn uit de brochure Charming Spanje van Transeurope, de 2 laatste zijn uit de Thomas Cook Citytrips brochure.

Als je meer info wil, mag je me altijd mailen: travelangelke@yahoo.com

Succes!

Cindy
13/03/2009

Marieke
18-4-2009
 Meld misbruik9-1-2009 11:24:22

Dag Cindy,

Echt bedankt!
Ik ga ze eens bekijken.
Ik had ééntje gezien in Granada.
Los Navas, maar dat ligt vlak in het centrum en in de commentaren van ex-bezoekers heb ik gezien dat het soms tot 2u 's nachts echt luidruchtig is.

Mijn e-mail is honnay@hotmail.com.
Het boekje van TransEurope heb ik thuis.
Ik kijk er straks eens in.

Groetjes

Marieke

Ines
3-10-2008
 Meld misbruik10-1-2009 9:54:35

Hey Marieke,

Ons hotel in Granada had een eigen parking, NH Inglaterra.

Toen wij er echter met onze huurwagen aankwamen, stond die vol (je kon er bovendien ook heel moeilijk geraken met de werken die er toen bezig waren, maar kom) en wij hebben 'm toen ook in een betaalparking moeten zeggen (bijna 90 euro voor 3 dagen: dat was wel effe schrikken!!!)

Maar je kan er, denk ik wel, je plaats wel reserveren.

Groetjes en veel plezier daar!
Ticketjes voor het Alhambra niet vergeten te bestellen, hé?! ;-)

Groetjes
Ines
reeds 99 dagen getrouwd

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...