TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Barbara
10-4-2009
|
12-1-2009 14:11:26
Hoi, Wij trouwen niet op 27/6, maar wou je toch even geruststellen. Als je de grootste zaken zoals feestzaal, menu, kleed ed. al hebt geregeld hoef je je echt geen zorgen te maken. Ik trouw op 10-4-2009 en wij organiseren alles zelf. Alle grote zaken zijn al zeker een grote 3 à 4 maanden vastgezet en bevestigd. Nog een 3-tal maanden dus, en nu zijn we bezig met de randorganisatie, versiering, dagplanning, kaartjes, aankleding zaal,... Geen zorgen maken... Je kan ook op de site een planning volgen... Mijn Planning en dan Mijn Huwelijksplanner. Je kan er ongeveer per maand volgen wat te doen, wat er nog allemaal te doen zal zijn en wat je al allemaal gedaan hebt. Een handig geheugensteuntje. Veel succes Barbara 10-4-2009
|
|
Nathalie
|
12-1-2009 15:15:00
Dag Ellen
Wij trouwen op dezelfde dag!!! :-) Bij ons zijn ook alle grote zaken al geregeld: zaal, trouwkleed, kerk, wet, vervoer, kostuums, dj, fotograaf, ... De uitnodigingen en de trouwmis staan nu op de planning. Daar moeten we dus nog aan beginnen. Ook huwelijksringen en een bezoek aan de notaris staan nog bij 'to do'. En hoe ver staan jullie??
Groetjes
Nathalie 27.06.09 :-)
|
|
Ellen
30-6-2012
|
12-1-2009 15:59:36
Bedankt Barbara voor de geruststelling.
Oef Nathalie, 'k zit zowat op jouw schema, enkel de kostuums van de mannen moeten nu in januari nog volgen. Gisteren ben ik gestart aan m'n misboekje, daar zal ik wel wat werk bij hebben denk ik, vind ik niet makkelijk. We zijn in december al voor de wet getrouwd, net om de drukte voor de trouw wat te verkleinen. M'n kleed is besteld half oktober. Voor mij heb ik enkel nog de schoenen nodig, maar wacht nog wat tot na de solden omdat dan de nieuwe dingetjes uitkomen. De zaal ligt vast sinds de verloving (maart 2008), het vervoer, dj en fotograaf is oké. Ah, zou nog iets vergeten wat misschien "groot" is, de ceremoniemeester, die moet er ook nog bij maar dat zal een kennis worden die dit vroeger beroepshalve deed maar nu nog enkel sporadisch, zal geen probleem vormen. Onze huwelijksreis ligt ook vast sinds half december. Euhhh, dat is het zowat denk ik. Nu veel papierwerk hé, misboekje, gastenlijst,(oei oei dat is moeilijk), bezoekje bij de priester, dat zijn de eerst volgende punten
Groetjes!
|
|
Lindsey
13-6-2009
|
12-1-2009 18:00:58
Hallo Ellen,
Wij trouwen op 20 juni en hebben het volgende al in orde:
- feestlocatie - kerk - stadhuis - fotograaf/videograaf - fotolocatie - ceremoniemeester - mijn kleedje is besteld - voorlopige gastenlijst opgesteld - misboekje is van vandaag af! Jippie! - Uitnodigingen zijn gekozen maar moeten nog besteld worden - eind februari gaan we achter de kleedjes voor de kindjes
Dit is het tot hier toe denk ik..... Binnenkort gaan we menu's proeven en dan kunnen we onze menu's laten drukken. Ik ben er graag vlug bij... dan ben ik later meer op mijn gemak! Hihi
Veel succes
Lindsey
|
|
Lindsey
13-6-2009
|
12-1-2009 18:06:19
Ochja ons vervoer en DJ zijn ook in orde. Dit was ik nog vergeten
|
|
ines
27-6-2009
|
13-1-2009 13:16:02
Hoi
Wij trouwen ook de 27ste juni, het begint stilaan te korten he! Bij ons is de zaal, fotograaf, dj, vervoer enzo inorde, mijn kleed is ook besteld. zijn kostuum moeten we nog kiezen. we zijn zondag bij de pastoor geweest en zijn nu bezig met het misboekje. De uitnodigingen zijn ook in de maak. De gastenlijst begint er definitief uit te zien. Volgende week ga ik voor mijn schoenen shoppen. En tussen al dit door zijn we ook nog eens bezig met de bouw van ons huisje druk druk dus he ;-)
groetjes
|
|
Rebecca
27-6-2009
|
13-1-2009 14:18:33
Zeker nog geen zorgen maken dus!!!
Ik trouw ook 27 juni en ik heb nog totaal geen misboekje, geen uitnodigingen, ringen, menu, kostuums voor de mannen en ik ben er ferm gerust in :-) nog tijd genoeg voor. Inderdaad liggen de dingen die je lang op voorhand moet doen al vast, dus daarmee ben ik de rust zelve :-) Ben op zich van nature toch redelijk zenuwachtig, maar komt allemaal in orde!
Veel succes en als je nog eens je hartje wil luchten, doe dat gerust op becske1983@hotmail.com
|
|
Claudia
27-6-2009
|
19-1-2009 20:25:38
OOk ik ben een 27-06-09 bruidje :)
Volgende dingen zijn geregeld : -zaal -kleedje besteld -lingerie besteld -schoenen -kerk en misboekje(moeten nog samenkomen met pastoor) -DJ -ceremoniemeester -vervoer -zijn bezig met middagreceptie -huwelijksreis geboekt -ringen
morgen gaan we voor de uitnodigingen..
Maar nog ohzoveel te doen...
Geniet ervan !!
XXX
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|