Terug naar overzicht
hallo,wij willen ook enkel dit.bij ons gaat iemand van de familie filmen, ze had het zelf voorgesteld.groetjes Lieven en Daisy25/09/09
Hey Karen,Bij ons moet je zeker geen hele dag betalen. Je kan zelf bepalen van welke dagdelen je videobeelden wenst.Neem gerust eens een kijkje op www.appleblue.be .mvg,Hans
Beste Karen,wij trouwen op 22 augustus in Neeroeteren. Trouwen jullie ook voor de kerk?Katrien
Dag Karen,Ik film huwelijken als een uitgelopen hobby.Bij mij kan je terecht voor alles, als je juist bepaald wat je wil, kan ik je een prijsofferte maken.meer info: hideeausdenbergen@hotmail.comGroetjesHeidi13/09/2008
Hey Katrien,Ja wij trouwen ook voor de kerk om half 1groetjes
hey, ik ken een heel goede videograaf, hij heeft een film van ons huwelijk (6/09/08) gemaakt.is echt een heel mooi aandenken aan die dag om achteraf nog eens terug te zien.Hij zit momenteel wel nog in het buitenland tot eind april normaal maar wel per mail bereikbaar (leest ze wel niet elke dag nu)don_verratchi@hotmail.com of je kan ook mij mailen op leentje.svenneke@skynet.begroetjes en succes